Italien 2021 Levico søen

Hvor skal turen gå til i år? Idéer til klubbens cykelrejser i ind - og udland vil blive fremført her.
Charles Mejner Thorarinsson
Indlæg: 224
Tilmeldt: 30 jun 2020, 20:42

Re: Italien 2021 Levico søen

Indlæg af Charles Mejner Thorarinsson »

Allan Friis Madsen skrev: 08 jun 2021, 09:31 Så blev jeg tilmeldt til årets tur. Jeg må jo se om jeg nå at komme i form inden. Ser frem til turen op over 2000 m over havet
.
Ja og det ser ikke ud til at sneen der bliver problemet, se webcam, det er ligger endnu, er jo væk inden :D
https://www.trentino.com/en/webcam/passo-manghen/

Det er iøvrigt den brune rute på Herskinds kort, der går over Passo Manghen i 2042hm
RonnySonne
Indlæg: 676
Tilmeldt: 24 aug 2020, 16:33

Re: Italien 2021 Levico søen

Indlæg af RonnySonne »

Hej Alle

Opdatering på ledige pladser til dette års tur.

Vi har lige nu 2 ledige pladser.
Den ene kendte vi til i forvejen, men den anden er desværre kommet til efter torsdagens tur.
God bedring til Gunner..

Kom frisk så vi kan få turen lukket med 36 personer.

Ronny
RonnySonne
Indlæg: 676
Tilmeldt: 24 aug 2020, 16:33

Re: Italien 2021 Levico søen

Indlæg af RonnySonne »

Så er der mulighed for at betale sidste rate, kræver login på hjemmesiden, og derefter findes den under EVENT.

Vi har stadig 2 ledige pladser. KOM frisk.

Ronny
Claus Mogensen
Indlæg: 210
Tilmeldt: 29 jun 2020, 18:39

Re: Italien 2021 Levico søen

Indlæg af Claus Mogensen »

Ja, som medlem af bestyrelsen, vil jeg også lige checke hotellet, og det er klart godkendt, stort hotel med god pøl, receptionisten var godt klar over, at de får besøg af en stor flok cykelryttere primo september - byen Levico ligger kun 1 km fra hotellet og fruen spottede flere butikker i gå gaden, så også godkendt derfra.

Så det bliver endnu en god tur til Italien, som Ronny har arrangeret og mon ikke Mr. Sunshine for bedre betingelser for at leve op til sit navn, når det er primo september og ikke medio april, lige nu er vejret omkring de 25-28 grader.

Fruen og jeg fik sat et kryds ved en af de mange bjerge jeg gerne vil nå at køre inden jeg bliver alt for gammel, nemlig Monte Grappa i søndags, vi valgte den lange rute på 27 km og ca 1650 højdemeter, super oplevelse og den blev ikke mindre af, at der også var cykelløb op af bjerget samtidig med vi kørte det.

Imorgen tænker jeg vi skal en tur op over Monte Bondone, den har Vicki ikke kørt endnu.

Claus
Claus Mogensen
Indlæg: 210
Tilmeldt: 29 jun 2020, 18:39

Re: Italien 2021 Levico søen

Indlæg af Claus Mogensen »

Motorvejen til Italien - jeg vil klart foretrække 9, ikke ret meget vejarbejde og mindre trafik.

Vicki og jeg fik kørt Monte Bondone igår fra Trento siden, 17,6 km op kørsel, fin jævn stigning på 7,8 i snit, tog nedkørslen til Aldeno, som var super flot, kommer ned i dalen, hvor man kan køre til Trento 8-10 km fladt eller tage bagvejen til Levico, kunne være en mulighed for en tur, hvis Guiderne mangler en.

Jeg fik idag kørt en flot tur med Giuseppe,John J. Og hans bror - Junge familien stod for3 punkteringer, meget usædvanligt ved kørsel i Italien -
Giuseppe har familie i Levico ( bor i Rovereto ), så han vil godt være guide for en tur, hvis nogen ville gøre brug af dette ( han er godt kørende og kender jo området ).

Turen i dag blev på 83 km og godt 1100 højdemeter, så nu står den afslapning ved pølen, så vi er friske til hjemturen imorgen.

Claus
RonnySonne
Indlæg: 676
Tilmeldt: 24 aug 2020, 16:33

Re: Italien 2021 Levico søen

Indlæg af RonnySonne »

HUSK at få indbetalt 2. rate...
I skrivende stund har kun 10 ud af 33 betalt.

Ronny
Claus Mogensen
Indlæg: 210
Tilmeldt: 29 jun 2020, 18:39

Re: Italien 2021 Levico søen

Indlæg af Claus Mogensen »

Så har familien Mogensen betalt og er begge to klar til Italien om små 4 uger.
Michael Kjærskov
Indlæg: 390
Tilmeldt: 29 jun 2020, 20:30

Re: Italien 2021 Levico søen

Indlæg af Michael Kjærskov »

Sidste rate også betalt herfra :D ... og glæder mig som sædvanligt SINDSYGT meget til klubbens italienstur, og røver-/løgnehistorierne i Alfa 1 til og fra Levico Terme 8-)

... og med 468 km indtil videre i august - og endnu en uges ferie på kontoen - er det planen at nå Ronny's "1000 km inden Italy", uden at være helt smadret ved afgang :lol:... men er også lidt bagud på points :cry:
Michael Kjærskov

Think outside, no box required :D 🚴💨
Hans Jørgen Nielsen
Indlæg: 106
Tilmeldt: 13 jul 2020, 10:02
Geografisk sted: Odense

Re: Italien 2021 Levico søen

Indlæg af Hans Jørgen Nielsen »

Vil jo gerne betale men kan ikke se muligheden under "Event" ??
/HJ
Charles Mejner Thorarinsson
Indlæg: 224
Tilmeldt: 30 jun 2020, 20:42

Re: Italien 2021 Levico søen

Indlæg af Charles Mejner Thorarinsson »

Så er du ikke logget ind, Hans Jørgen ;)
Besvar