Cykelbanen 12. jan. kl. 8.30

Fra det vilde liv på banen.
Brugeravatar
Allan Herskind
Indlæg: 873
Tilmeldt: 30 jun 2020, 12:28

Re: Cykelbanen 12. jan. kl. 8.30

Indlæg af Allan Herskind »

Hej Casper,
Det lyder da ikke så rart.
Det er vist heller ikke helt i tråd med Odense kommunes måde at behandle mennesker på.
Gad vide, hvad den ansvarlige rådmand vil mene om det!
Venlig hilsen
Allan Herskind
Vil du være med på vinderholdet?
Så kom og kør i Turbogruppen i 2024 :D
Claus V Nielsen (mureren)
Indlæg: 212
Tilmeldt: 29 jun 2020, 16:01

Re: Cykelbanen 12. jan. kl. 8.30

Indlæg af Claus V Nielsen (mureren) »

Øv Casper
Havde ellers overvejet, at prøve, men der skal jeg jo også låne en banecykling, men efter alle de omstændigheder må jeg nok hellere holde mig på landevejen. Efter mine styrt, må jeg nok hellere lade vær med at lære noget nyt. - har ellers hørt så meget positivt om det.
Vi ses på landevejen Casper ;)

Mureren. 😎🚴
Per Antoni Nielsen
Indlæg: 7
Tilmeldt: 08 aug 2020, 08:59

Re: Cykelbanen 12. jan. kl. 8.30

Indlæg af Per Antoni Nielsen »

Der er desværre også problemer selvom du har din egen cykel med Casper, jeg har været der 4 gange og cykle , de to af gangede har jeg kunne køre for mig selv = usynlig på banen 8-), jeg bokser med krampe i mit ene lår som jeg håber at jeg kan få væk :evil:, men de sidste to gange har jeg måtte stoppe på grund af protester fra træneren selv om jeg var usynlig på banen :evil:, det er lidt frostrene,de to første gange jeg var der ,der var Alan og Jesper der også, der var det muligt at køre selv, noget af tiden ,men da jeg var alene ,var det lige pludseligt ikke muligt , men jeg har ikke opgivet :evil:, og jeg håber at der er flere der har lyst til at træne i hamsterhjulet 8-)
Besvar