Batteriskifte Garmin 820?

Vi diskuterer cykeludstyr, træningsmetoder, kalorieindtag, drikke mm.
Besvar
Michael Kjærskov
Indlæg: 400
Tilmeldt: 29 jun 2020, 20:30

Batteriskifte Garmin 820?

Indlæg af Michael Kjærskov »

Min ca. 2,5 år gamle Garmin 820 er begyndt at tabe batteritid meget hurtigt, og er efter 2,5 – 3 timer stort set tom for strøm. (... og jeg har dobbelttjekket at alle mine strømbesparende tilstande er slået til :D )

Har jeg nogle klubkammerater der har oplevet noget lignende og ved, hvor eller hvordan jeg kan få ”opdateret” til et nyt batteri uden at skulle være foruden Garmin i flere uger.

Det forsværger mig, at jeg på en af årets klubture overhørte en samtale mellem et par klubmedlemmer, der havde haft lignende udfordringer med deres Garmin. De havde fået skiftet batteriet, men dette krævede noget specialværktøj/skruetrækker. Hvem samtalen var imellem kan jeg imidlertid ikke huske 8-)
Michael Kjærskov

Think outside, no box required :D 🚴💨
Jesper Andersen
Indlæg: 797
Tilmeldt: 29 jun 2020, 18:02

Re: Batteriskifte Garmin 820?

Indlæg af Jesper Andersen »

Jeg har selv skiftet på en 510. Kræver en specialskruetrækker og et nyt batteri som købes på nettet. Google is your friend.
Der er også You Tube videoer. Jeg har værktøj du kan låne. For øvrigt holder min 820 ikke mere end ca 4 timer og det har den aldrig gjort.
Jesper Andersen
Michael Kjærskov
Indlæg: 400
Tilmeldt: 29 jun 2020, 20:30

Re: Batteriskifte Garmin 820?

Indlæg af Michael Kjærskov »

Tak for hurtigt svar Jesper :D

Jeg tager et surf på youtube og Google her i juledagene og vender tilbage mht lån af specialværktøj 8-)
Michael Kjærskov

Think outside, no box required :D 🚴💨
Brugeravatar
Per Schmidt Nielsen
Indlæg: 505
Tilmeldt: 30 jun 2020, 08:09

Re: Batteriskifte Garmin 820?

Indlæg af Per Schmidt Nielsen »

Min 520 bliver også dårligere og dårligere til at holde strøm. Den er nede på 3 timer i koldt vejr med 10% lys. Jeg har så købt en 1030, men det er vist normalt at kapaciteten falder efter mange opladninger.

Husk at hvis alt går galt for dig, så har vi Roger :D
Michael Kjærskov
Indlæg: 400
Tilmeldt: 29 jun 2020, 20:30

Re: Batteriskifte Garmin 820?

Indlæg af Michael Kjærskov »

Per Schmidt Nielsen skrev: 22 dec 2019, 12:25 Min 520 bliver også dårligere og dårligere til at holde strøm. Den er nede på 3 timer i koldt vejr med 10% lys. Jeg har så købt en 1030, men det er vist normalt at kapaciteten falder efter mange opladninger.

Husk at hvis alt går galt for dig, så har vi Roger :D
Det ville være alt for nemt bare at tage kontakt til Roger, Per :lol: :lol: :lol:
Michael Kjærskov

Think outside, no box required :D 🚴💨
Besvar