CP 10.sept.2019

Indlæg fra gruppen for piger der har lyst til at få sved på panden og samtidigt ha' det sjovt. Er du grøn i sporten eller har du cyklet lidt – eller meget for dig selv, så kom og vær med. Ingen regelmæssige vintertræningstider.
Besvar
Nina Drivsholm
Indlæg: 73
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00

CP 10.sept.2019

Indlæg af Nina Drivsholm »

Kære alle
Jeg er desværre forhindret på tirsdag. Jeg regner med, at Nina E. laver en tur.
God tur! mvh/Nina D
Nina Egesborg
Indlæg: 296
Tilmeldt: 30 jun 2020, 07:22

Re: CP 10.sept.2019

Indlæg af Nina Egesborg »

Det ser sort ud! Uanset hvilke vejrtjeneste jeg benytter, ser det ud til regn, :( så jeg tillader mig allerede nu at skrive, at jeg ikke planlægger tur i dag. Hvis vejret skulle blive bedre, så hold øje med Forum, så kan jeg dog træffe en ny beslutning. :D Der kan jo også være andre som er mere seje og som derfor trodser vejret og lægger en tur ud.

På torsdag ser vejret derimod bedre ud. Jeg mener Vickie på det tidspunkt er taget til Italien. Jeg har en anden aftale. HVem melder en tur ud torsdag? :)

Hilsen Nina
Karin Søndergaard
Indlæg: 907
Tilmeldt: 29 jun 2020, 23:27

Re: CP 10.sept.2019

Indlæg af Karin Søndergaard »

Hej. Jeg kommer ikke, lige kommet hjem fra arbejde - og den vejrudsigt..... den kalder næsten på punktering 😱. Håber på bedre held på torsdag ☀️☀️☀️.

Rigtig god tur til jer, som snart drager mod syd ✈️🚴‍♀️🚴‍♂️, pas godt på jer selv og hinanden - håber det bliver en fed oplevelse 🇩🇰👍💪. Vi glæder os til at læse jeres daglige rapporter 😉🙂☀️

Kh. Karin.
Besvar