CP tur torsdag d 8/8

Indlæg fra gruppen for piger der har lyst til at få sved på panden og samtidigt ha' det sjovt. Er du grøn i sporten eller har du cyklet lidt – eller meget for dig selv, så kom og vær med. Ingen regelmæssige vintertræningstider.
Besvar
Vicki Mogensen
Indlæg: 155
Tilmeldt: 30 jun 2020, 20:25

CP tur torsdag d 8/8

Indlæg af Vicki Mogensen »

Hej CP
Så er jeg klar efter en skøn sommerferie. Har fået cyklet en del i sommerferien både i Italien og herhjemme, så det bliver forhåbentligvis så hårdt at komme igang igen.
Glemte at skrive i går, men håber der er nogle friske CP som har lyst til at cykle i aften. Turen bliver på ca 55 km og vejret ser fornuftigt ud :D

Kh Vicki
Karin Søndergaard
Indlæg: 907
Tilmeldt: 29 jun 2020, 23:27

Re: CP tur torsdag d 8/8

Indlæg af Karin Søndergaard »

Hej. Jeg er med 🚴‍♀️👍🙋‍♀️. Karin.
Lene Blaabjerg Sørensen
Indlæg: 155
Tilmeldt: 30 jun 2020, 06:37

Re: CP tur torsdag d 8/8

Indlæg af Lene Blaabjerg Sørensen »

Jeg holder stadig ferie, så cykler selv på nordøst Fyn 😉 God tur til jer🚴‍♀️ Kh Lene Blaabjerg
Tina Dal Hansen
Indlæg: 5
Tilmeldt: 30 jun 2020, 18:57

Re: CP tur torsdag d 8/8

Indlæg af Tina Dal Hansen »

Så har jeg fået kigget på min brækkede finger. Den er ved at hele op, så jeg slipper for gips, men skal holde den i ro.
Tænker jeg holder fri fra cykeltræning i denne og næste uge og kommer ikke til Tour de Vestfyn søndag. Ingen CP har meldt ind på mit startnr., så jeg lægger det ud til alle i morgen på Forum.

God tur til jer i dag 🚴🚴🌻

Bh Tina
Birthe Degn Jensen
Indlæg: 32
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00

Re: CP tur torsdag d 8/8

Indlæg af Birthe Degn Jensen »

Kære alle
Bor stadigvæk mest i sommerhuset, så cykler nok mest selv de næste 2 uger med.
Hilsen Birthe
Vicki Mogensen
Indlæg: 155
Tilmeldt: 30 jun 2020, 20:25

Re: CP tur torsdag d 8/8

Indlæg af Vicki Mogensen »

Hanne, Karin S og jeg havde en dejlig tur på 57 km og vi undgik regn :D Vi syntes vi fløj af sted og følte vi havde medvind det meste af turen, men kan det mon passe... :roll: :lol: Dejligt at komme igang igen efter ferien :D
God bedring med fingeren Tina :) ses forhåbentlig inden længe.

Kh Vicki
Besvar