CP - Ny gruppeleder

Indlæg fra gruppen for piger der har lyst til at få sved på panden og samtidigt ha' det sjovt. Er du grøn i sporten eller har du cyklet lidt – eller meget for dig selv, så kom og vær med. Ingen regelmæssige vintertræningstider.
Tina Dal Hansen
Indlæg: 5
Tilmeldt: 30 jun 2020, 18:57

CP - Ny gruppeleder

Indlæg af Tina Dal Hansen »

Kære Charmepiger,

Håber I alle lige som jeg har haft en god ferie og også fået holdt cyklingen vedlige.
Jeg har primært kørt mountainbike og har i løbet af ferien overvejet mit cykelliv. Jeg er kommet frem til, at jeg, da mountainbiken har min førsteprioritet, ikke er den rigtige til at være gruppeleder for Charmepigerne. Jeg vil stadig køre racer i LPdC og også deltage i træningen af og til samt byde ind med ture ved behov. Jeg vil dog ikke fast stå for ture om torsdagen, som i foråret.
Jeg håber, at I finder den rette til opgaven. Jeg kommer til træning den 8. august og har også en tur med, men håber en afløser snarest muligt melder sig.

Bedste charmepigehilsner
Tina
Lene Bak
Indlæg: 248
Tilmeldt: 29 jun 2020, 20:50

Re: CP - Ny gruppeleder

Indlæg af Lene Bak »

Kære Tina

Det er en fair beslutning. Du skal have mange tak for de mange kræfter du har lagt i kaptajn rollen.
Jeg starter ferie på fredag, så vi ses først til træning i september. Glæder mig til at cykle med CP igen.

Mange hilsener fra
Lene
Anne-Grethe Schou Andersen
Indlæg: 277
Tilmeldt: 30 jun 2020, 04:20

Re: CP - Ny gruppeleder

Indlæg af Anne-Grethe Schou Andersen »

Hej Tina
Det er altid ærgerligt at miste en rigtig god kaptajn. Jeg forstår dog godt din beslutning, man skal jo gøre det man brænder for :D
Håber meget der er en, der har lyst at overtage, ellers må vi jo lave en doodle igen :)
Glæder mig til vi ses igen.
Kh ag
Tina Dal Hansen
Indlæg: 5
Tilmeldt: 30 jun 2020, 18:57

Re: CP - Ny gruppeleder

Indlæg af Tina Dal Hansen »

Kære Lene og Anne Grethe,

Glad for at I forstår. Glæder mig til at cykle med en gang imellem. Dette bliver dog nok først i september - se selvstændigt indlæg på Forum.

Rigtig god ferie til dig Lene :-)

Kh
Tina
Birthe Degn Jensen
Indlæg: 32
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00

Re: CP - Ny gruppeleder

Indlæg af Birthe Degn Jensen »

Kære Tina
Tak for den kæmpe indsats, du har bidraget med som holdkaptajn.
Det har været godt at køre med dig👍
Ærgerligt for os, men som AG skriver skal man selvfølgelig gøre det man brænder for.
Håber ikke at helt opgiver os‼️
Hilsen Birthe
Janne Nortvig
Indlæg: 92
Tilmeldt: 29 jun 2020, 22:55

Re: CP - Ny gruppeleder

Indlæg af Janne Nortvig »

Æv Tina, det er jeg ked af at høre, men selvfølgelig forståeligt. Du har været en fantastisk turleder, du har været god til at tage hensyn til vores forskelligheder og altid været velforberedt - vigtigst af alt - er du bare et dejligt menneske.
Håber vi kan cykle lidt sammen alligevel😊
Kh. Janne
Karin Søndergaard
Indlæg: 907
Tilmeldt: 29 jun 2020, 23:27

Re: CP - Ny gruppeleder

Indlæg af Karin Søndergaard »

Kære Tina. Det er jeg da godt nok ked af at høre. Du har, med fast hånd, bidraget så meget og professionelt til gruppen 🚴‍♀️🔝. Tak for din indsats. Jeg håber, du kommer og cykler med ind imellem - og håber, vi kan holde en turplanlægningsaften inden så længe, så vi bliver flere, som kan lave ture 🙂. Ses. Kh. Karin 🤗
Nina Drivsholm
Indlæg: 73
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00

Re: CP - Ny gruppeleder

Indlæg af Nina Drivsholm »

Hej Tina
Tak for besked . Fair nok. Held og lykke på mountainbike !
Jeg er lige kommet tilbage fra ferie. Jeg afventer, hvad den overordnede plan skal være og regner med at fortsætte som turleder om tirsdagen. Mvh Nina
PS. Skal vi fejre 10 års fødselsdag 15.aug.?
Vicki Mogensen
Indlæg: 155
Tilmeldt: 30 jun 2020, 20:25

Re: CP - Ny gruppeleder

Indlæg af Vicki Mogensen »

Hej alle

Har hørt at CP har 10 års fødselsdag d. 15/8 og kan se at Nina D har spurgt til, om vi skal gøre noget i den forbindelse. Det har vi jo før gjort :)

Mit forslag er, at vi bare cykler, som vi plejer. D 31/8 skal vi jo langfart til Ærø, så det er godt at få lidt kilometer i benene.

Kh Vicki
Tina Dal Hansen
Indlæg: 5
Tilmeldt: 30 jun 2020, 18:57

Re: CP - Ny gruppeleder

Indlæg af Tina Dal Hansen »

Kære alle,

Tak fordi I forstår og for de fine ord. Jeg vil bestemt stadig komme og cykle med ind imellem, men ikke så fast som tidligere.

Håber meget at en af jer inden længe melder sig som ny gruppeleder :-)
Der skal være bestyrelsesmøde i klubben den 19. august. Hvis ikke det er løst inden, vil jeg tage op i bestyrelsen, hvad vi gør.

Vedrørende charmepigernes fødselsdag synes jeg også, at det vil være en rigtig god idé, at vi fejre denne i forbindelse med vores Ærøtur. Jeg hører til bestyrelsesmødet, om det er ok, at vi køber lidt lækkert, som vi kan hygge os med derovre.

Bedste charmepigehilsner
Tina
Besvar