Motion 12/4 kl: 18:00

Indlæg fra gruppen for dem, der gerne vil træne og have styr på den elementære feltkørsel, tegngivning m.v. Her starter du også, hvis ambitionerne er til at køre i en hurtigere gruppe, men formen ikke lige står mål med ambitionerne.
Besvar
Bjarne Nebel
Indlæg: 0
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00

Motion 12/4 kl: 18:00

Indlæg af Bjarne Nebel »

Husk lygter :o
Vejret
Tørt med nogen eller en del sol, men i den sydlige del af regionen måske i perioder mere skyet. Temp. op mellem 6 og 11 grader, køligst ved kyster med pålandsvind. Jævn til hård vind fra øst og nordøst, i det Sydfynske Øhav stedvis op til kuling, med kraftige vindstød. I nat tørt og klart vejr, men stedvis kan det i perioder være mere skyet. Temp. mellem 3 og 5 grader, og jævn til frisk vind fra øst og nordøst, ved kysterne stedvis hård vind.
Turen som lovet ca. 1 1/2 time - vil gå via Højby, Allerup, Davinde og retur via Årslev, Nr. Lyndelse og Dømmestrup :D :D :D :D :D
Bjarne Nebel
Indlæg: 0
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00

Re: Motion 12/4 kl: 18:00

Indlæg af Bjarne Nebel »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Måske lidt mere vind end lovet, stor chance for tørvejr, så mød op og få lidt vind på næsen
Mvh
Bjarne
Søren Kjeldsen
Indlæg: 3
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00

Re: Motion 12/4 kl: 18:00

Indlæg af Søren Kjeldsen »

Kan jeg nå at deltage i dag kommer jeg men når jeg det ikke, så har jeg en kollega, Michael Dino Hansen der gerne vil køre med i dag. Det er ikke første gang Michael sidder på en cykel, så det er ikke helt nyt for ham. Tag godt imod ham. Måske ses vi.
Besvar