Grejsdal 2018

Her lægges cykelløb fra ind og udland, som ikke er tilskudsberettiget. Du kan også reklamere for et arrangement, du kender til. Man kan også skrive kommentarer til de forskellige løb.
Jon Gaarsmand
Indlæg: 40
Tilmeldt: 29 jun 2020, 15:47

Re: Grejsdal 2018

Indlæg af Jon Gaarsmand »

Jon Gaarsmand skrev: 08 maj 2018, 00:11
Lars Hovmark Eriksen skrev: 06 maj 2018, 23:33 Er der en der er forhindret på 140 km overtager jeg gerne start nr. På forhånd tak.
Hej Lars - Du må gerne overtage mit startnr. 2210 - jeg ved ikke om du kan få ændret navnet.

Lars har fået et andet nummer, så der er stadig et ledigt nummer til 140 km Grejsdalen i godt vejr på søndag.

Da jeg faldt af cyklen i onsdags og nogle skader, er jeg ikke bare ude pga dårlig form, så kom frisk og få lidt km i benene alle jer der mangler træning 😀
Alan Askvig
Indlæg: 350
Tilmeldt: 29 jun 2020, 16:12

Re: Grejsdal 2018

Indlæg af Alan Askvig »

Hvad tid starte LPdC 140 km?
- og hvilket tilmeldings nr. har jeg?

God bedring Jon
Bjarne; vi ser hvad det bliver til - det er nok en hemmelig taktik der er lagt! 😜
Hans Chr. Hansen
Indlæg: 283
Tilmeldt: 30 jun 2020, 17:25

Re: Grejsdal 2018

Indlæg af Hans Chr. Hansen »

Vi er rigtig mange tilmeldte pedalører. Min personlige taktik er at køre så hurtigt som muligt, og det bliver desværre nok ikke så stærkt :-(

Tror ikke, det giver så meget mening med en musketer-ed. Dertil er terrænet for hårdt og niveauerne for forskellige. Erfaringsmæssigt er der masser af punkteringer på de snaskede veje i og omkring Grejsdalen, og skal vi alle vente på dem alle sammen, når vi næppe i mål indenfor tidsgrænsen. Mon ikke, der bliver noget naturlig gruppedannelse efter de første 50-60 kilometer, og så kan man i disse grupper vurdere, om man vil holde sammen i tykt og tyndt?
Alan Askvig
Indlæg: 350
Tilmeldt: 29 jun 2020, 16:12

Re: Grejsdal 2018

Indlæg af Alan Askvig »

140 km
- Så kom mit nr. 2195 og starttid kl. 9.48.
Jeg har besluttet at køre de 15 bakker som de kommer og fra bunden. Rækkefølgen har jeg ikke styr på. Jeg forventer et par KOMs ned af nogle af bakkerne, og jeg kører i depot mindst en gang. Ellers forventer jeg en fantastisk tur i smukt landskab med høj sol hele vejen rundt
(husk solcreme) 😎
Bjarne Larsen
Indlæg: 324
Tilmeldt: 30 jun 2020, 10:17

Re: Grejsdal 2018

Indlæg af Bjarne Larsen »

Hej Alan.

Har du fået en mail eller fundet nr. Og starttid et andet sted??

HAR fundet det på sporti.dk👍


Vh Bjarne
Bjarne Larsen
4 seasons
Alan Askvig
Indlæg: 350
Tilmeldt: 29 jun 2020, 16:12

Re: Grejsdal 2018

Indlæg af Alan Askvig »

Hej B
Jeg har fået en mail fra Sporti.dk
Bjarne Larsen
Indlæg: 324
Tilmeldt: 30 jun 2020, 10:17

Re: Grejsdal 2018

Indlæg af Bjarne Larsen »

Det har jeg ikke, men kan dog søge en der hedder mig fra LPdC frem så tror det går😊🌞
Bjarne Larsen
4 seasons
Lars Hovmark Eriksen
Indlæg: 198
Tilmeldt: 29 jun 2020, 21:47

Re: Grejsdal 2018

Indlæg af Lars Hovmark Eriksen »

Vi ses, har fået Michael Nielsens start nr.

Lars Hovmark
HOVMARK
Charles Mejner Thorarinsson
Indlæg: 234
Tilmeldt: 30 jun 2020, 20:42

Re: Grejsdal 2018

Indlæg af Charles Mejner Thorarinsson »

Grejsdal 140 eller...
Efter 10km løb torsdag(eventyrløbet) uden træning op til(lad vær :evil: ), kom jeg til vejle med ømt knæ og skinneben, men det går vel....
Kom også fint igang med en masse Pedaleurs, vi blev dog delt ret hurtigt, forsøgte at komme rundt med så meget læ som muligt for at skåne benene ;)
på vej end igennem Bredballe kom der en flok Virtu business club som troede de kørte Giroen, der blev råbt og skubbet en del, de forsøgte at holde os "læ tyve" væk.
lagde mig bagerst de 7km i modvinden ud mod Munkebjerg, men så skete det der måtte ske, der blev skubbet så meget at 6-8 mand væltede midt i feltet, jeg røg med og slog det ellers raske knæ :x
Nå det skal vel cykles væk via Munkebjerg-Kiddesvej, men efter Kiddesvej overtog fornuften den fik mig til at køre i pit efter knap 60km :(
Bonussen er så at være hjemme i god tid til Formel 1 :D
Brugeravatar
Allan Herskind
Indlæg: 935
Tilmeldt: 30 jun 2020, 12:28

Re: Grejsdal 2018

Indlæg af Allan Herskind »

Øv Charles. Surt det skal ske i et ellers godt motionsløb.
Har du opgivet at køre det væk via Munkebjerg og Kiddesvej 😎
Venlig hilsen
Allan Herskind
Vil du være med på vinderholdet?
Så kom og kør i Turbogruppen i 2024 :D
Besvar