RR 11.6

Indlæg fra gruppen, hvor der køres og trænes med henblik på cykelløbsrace, så man vil være i stand til at begå sig i den allerforreste gruppe i motionsløb.
Besvar
Jesper Andersen
Indlæg: 800
Tilmeldt: 29 jun 2020, 18:02

RR 11.6

Indlæg af Jesper Andersen »

YR siger lige nu noget der ligner 60mm regn i morgen :o
Lad os se om det ikke er en fejl. Hvis ikke vejret går helt amok så kører vi. Vi skal bl.a ud og træne på den kommende Tatic-rute.
Jesper Andersen
Alan Askvig
Indlæg: 350
Tilmeldt: 29 jun 2020, 16:12

Re: RR 11.6

Indlæg af Alan Askvig »

Kommer hvis det ikke regner☔️
Casper Bjerring
Indlæg: 244
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00

Re: RR 11.6

Indlæg af Casper Bjerring »

Jeg regner med at komme hvis jeg når hjem fra arbejde.

Jeg tænker vi kan køre uden om regnbyerne hvis de skulle komme.
Brian Skjold Elnegaard
Indlæg: 37
Tilmeldt: 11 jul 2020, 11:05

Re: RR 11.6

Indlæg af Brian Skjold Elnegaard »

Kommer
Jesper Andersen
Indlæg: 800
Tilmeldt: 29 jun 2020, 18:02

Re: RR 11.6

Indlæg af Jesper Andersen »

Vel hjemme igen efter første punktering på tubeless. Det blev kun til ca 30 km for mit vedkommende i dag og jeg må hellere berette om erfaring med tubeless. Som sagt første gang jeg punkterer. Latex stod ud i en sky som det jo skal. Jeg fik stoppet og holdt hul nedad så latex kunne fylde hullet . Hul var dog ca 5-7mm og for stort til at latex kunne klare det. Fik monteret en 'orm' i hullet og så luft i. Efter 2 km røg ormen ud og jeg måtte montere en ny. Denne pumpede jeg ikke ret meget tryk i. Jeg sagde farvel til resten af gruppen og vendte snuden hjemover med bange anelser. Det var dog ubegrundet da det gik uden problemer hele vejen. Min lære af dette:
Det var et meget stort hul og hvis jeg havde kørt med slange skulle der have været monteret en lap bagfra.Hvis hullet havde været mindre er jeg ikke i tvivl om at latexen havde tætnet og jeg var bare kørt videre. Ved montage af orm skal der ikke pumpes hårdt (3-4 bar). Ellers skydes ormen ud igen. Latexen var nem at skylle af cykel og tøj.
Så jeg fortsætter med tubeless setup.
Håber resten af gruppen fik en god tur :D
PS tak for lån af CO2 patroner.Den sidste fik jeg så ikke brug for.
Jesper Andersen
Hans Chr. Hansen
Indlæg: 283
Tilmeldt: 30 jun 2020, 17:25

Re: RR 11.6

Indlæg af Hans Chr. Hansen »

Tak for turen. Der var sgu’ tryk på. Folk er vist klar til at gøre det godt i vores eget løb på tirsdag. Og godt T se, at Assens kommune er i fuld gang med at fikse ruten :D
Steinbjørn Hansen
Indlæg: 104
Tilmeldt: 30 jun 2020, 13:38

Re: RR 11.6

Indlæg af Steinbjørn Hansen »

Godt at være på den hurtige ramme igen. Det blev en 90+ tur der nok ikke blev helt som planlagt. Først tabte vi kaptajnen i en latexsky, hvorefter Michael ledte os videre; men havde en bagkant, så resten blev på improvisation, hvor vi i solskin tangerede Langesø og hjem. Tak for en herlig tur og godt at høre at du kunne trille hjem, Jesper.
Alan Askvig
Indlæg: 350
Tilmeldt: 29 jun 2020, 16:12

Re: RR 11.6

Indlæg af Alan Askvig »

Tryk på ;-)
Besvar