LPdC 211225 Gravel ca 45 km

Gruppen for dem, som har klare forventninger om at kunne skærpe formen successivt gennem sæsonen, og vil træne seriøst.
Knud Pedersen
Geografisk sted: Odense SV

Re: LPdC 211225 Gravel ca 45 km

Indlæg af Knud Pedersen »

Godt at få strukket ben sammen med 9 andre👍
Ronny havde fundet nogle nye stykker - men det er nok ikke alle vi skal gentage😱
Godt at se Allan på cyklen igen - med støttefod🙂
Brugeravatar
Allan Herskind

Indlæg af Allan Herskind »

Tak Knud, og med støtte-pædagoger på min første graveltur. :D
Her er mine umiddelbare kommentarer:
1: Cykeldefekt undervejs (Skrue til gearkabel gik løs)
2: Fik skældud af en mand på en mark
3: Blev træt og spændt op i nakke og skuldre
4: Cykel blev møgbeskidt
5: Der skulle trædes lidt mere end jeg plejer ;)

Men på trods af ovenstående, blev det en dejlig tur og hyggeligt at møde jer alle igen på cykel udenfor.
Og jeg følte det lidt som for 42 år siden, hvor jeg var på alpinskiferie første gang.
Det var med Århus seminarium, og der var heller ingen "kære mor". Bare på med støvler og ski og afsted ned ad bakkerne.
Og sådan også i dag: Bare afsted ud ad stierne og markvejene.
Så jeg føler mig lidt som genfødt, og det er rigtig dejligt at opleve. Pensionsalder eller ej :D :D

Tak for en god oplevelse en søndag formiddag, om det bliver gentaget, må tiden vise.
Venlig hilsen
Allan Herskind
Brugeravatar
Per Schmidt Nielsen

Indlæg af Per Schmidt Nielsen »

Fem mand fortsatte på den ekstra sløjfe, hvor vi fik kørt fem grussektioner med godt tryk på inden vi rullede ned gennem Eventyr Golf. Det blev hårdt til sidste, hvor vi både skulle forcere mange højdemeter og køre i modvind :shock:

Nord for Fangel Kro kørte vi også gennem en "jagt", som lignede en slags put and take for agerhøns :lol: , men de påtalte modsat bondemanden fra tidligere på turen ikke vores færden :?

Det er min plan at komme ud den 24 næste gang til et par timers grus. Melder ud senere.
Besvar