CP på sommerhustur 10.08.24 🚴‍♀️🌞😎

Indlæg fra gruppen for piger der har lyst til at få sved på panden og samtidigt ha' det sjovt. Er du grøn i sporten eller har du cyklet lidt – eller meget for dig selv, så kom og vær med. Ingen regelmæssige vintertræningstider.
Karin Søndergaard
Indlæg: 971
Tilmeldt: 29 jun 2020, 23:27

Re: CP på sommerhustur 10.08.24 🚴‍♀️🌞😎

Indlæg af Karin Søndergaard »

Kære alle,

Så har vi en rute klar:
https://strava.app.link/o2q3hDgtILb — 2024-08-10_Helles sommerhus, Faldsled, 48,69 km 😎

Vi er 10 nu, bliver vi flere, vil jeg anbefale, at vi deler os i 2 grupper, så kan den ene evt. køre et kvarter før. Giv gerne besked snarest, hvis du gerne vil nå med på denne eksklusive tur 😊🚴‍♀️💨🌭.

Hans Jørgen har tilbudt at komme forbi Planken 🚚 🙃 og tage rygsække/tasker osv. med til Faldsled, så vi slipper for at cykle med det 🥵😁

Kh Helle og Karin 🤗.
Nina Drivsholm
Indlæg: 112
Tilmeldt: 10 maj 2021, 09:45

Re: CP på sommerhustur 10.08.24 🚴‍♀️🌞😎

Indlæg af Nina Drivsholm »

Det var da et virkeligt godt tilbud med bagage transport!
Janne Holm
Indlæg: 160
Tilmeldt: 30 jun 2020, 13:56

Re: CP på sommerhustur 10.08.24 🚴‍♀️🌞😎

Indlæg af Janne Holm »

Hej.
Beklager at jeg ikke har fået svaret.
Det lyder super hyggeligt, men jeg kan desværre ikke være med - skal til 60 års fødselsdag, som allerede starter kl. 14.
Rigtig god tur til jer.
Kh. Janne H.
Vicki Mogensen
Indlæg: 178
Tilmeldt: 30 jun 2020, 20:25

Re: CP på sommerhustur 10.08.24 🚴‍♀️🌞😎

Indlæg af Vicki Mogensen »

Lyder som et super arrangement og jeg vil gerne deltage😁
Kh Vicki
Lene Blaabjerg Sørensen
Indlæg: 171
Tilmeldt: 30 jun 2020, 06:37

Re: CP på sommerhustur 10.08.24 🚴‍♀️🌞😎

Indlæg af Lene Blaabjerg Sørensen »

Sikke en fantastisk mulighed for cykeltur i godt selskab og besøg i Helles og HJs sommerhus😎
Men jeg er desværre forhindret, og ønsker jer en rigtig god dag☀️🚴🏻🏊🏻‍♀️. Kh Lene Blaabjerg
Karin Søndergaard
Indlæg: 971
Tilmeldt: 29 jun 2020, 23:27

Re: CP på sommerhustur 10.08.24 🚴‍♀️🌞😎

Indlæg af Karin Søndergaard »

Kære alle - og Hans Jørgen 😊

Så har jeg vendt ruten om til hjemturen 🚴‍♀️🚴‍♀️🚴‍♀️: https://strava.app.link/zCm0laA6TLb — 2024-08-10_Hjem fra Helles sommerhus, Faldsled, 47 km.

Hvis I gerne vil have kortet lidt af, så sig til 🙏, det kan godt lade sig gøre. Hanne har lovet at styre jer godt hjem 💪, da jeg cykler afsred lidt før til et andet arrangement.

Bemærk: Super mødes ved planken, så I er klar til afgang kl. 9.45 🥵 - jeg er ved planken og passer på jeres rygsække indtil Hans Jørgen kommer kl. 10 og samler dem og Turboholdets op. Turbo mødes, så vi er klar til afgang kl. 10 🥵. Så Hans Jørgen, du får lige et kvarter mere 😊. Vi skal selv have rygsækkene med hjem igen 🚴‍♀️

Vi ses.

Kh. Karin 🤗
Vicki Mogensen
Indlæg: 178
Tilmeldt: 30 jun 2020, 20:25

Re: CP på sommerhustur 10.08.24 🚴‍♀️🌞😎

Indlæg af Vicki Mogensen »

Mange tak for en rigtig dejlig cykeldag med jer alle :D Rigtig meget modvind på vej til Faldsled :o men der var jo noget godt i vente i Helle og Hans Jørgens skønne sommerhus…. dejlige grillpølser mit alles og skøn hjemmebagt drømmekage til dessert :D Tusinde Tak til jer to fordi I ville have os på besøg👏👏

Kh Vicki
Anne-Grethe Schou Andersen
Indlæg: 302
Tilmeldt: 30 jun 2020, 04:20

Re: CP på sommerhustur 10.08.24 🚴‍♀️🌞😎

Indlæg af Anne-Grethe Schou Andersen »

Også tusinde tak fra mig for en super dejlig dag :D 90+ km på kontoen i godt selskab, dyp i havet, mad og drikke, afslapning og hygge, med den mest fantastiske udsigt . 8-) Tusinde tak til jer, Helle og HJ.
Kh AG
Karin Søndergaard
Indlæg: 971
Tilmeldt: 29 jun 2020, 23:27

Re: CP på sommerhustur 10.08.24 🚴‍♀️🌞😎

Indlæg af Karin Søndergaard »

Kære, kære Helle og Hans Jørgen,
Også tusind tak for den skønneste dag - sikke et skønt sted i har. Og sikke en udstrakt service - følgebil, kok og café, du havde godt nok travlt, HJ 🥵.

Hvor var det hyggeligt at sidde i læ i hjørnet og snakke 🌞😎. Tak til alle for en dejlig tur 🚴‍♀️🚴‍♀️🚴‍♀️

Vi ses, måske tirsdag? Håber, du snart er med igen, Helle 🤞

Kh. Karin 🤗
Besvar