Så kommer jeg.
Sæsonstart RR-28.3.21 kl.10 fra Kvickly
- 
				Bent Bächler

- 
				Alan Askvig

Re: Sæsonstart RR-28.3.21 kl.10 fra Kvickly
Så fik vi skudt sæson 2021 igang.
Michael havde lavet en super tur godt med små hidsige bakker og modvind.
Vi var 8 i gruppen hvor Casper, Allan, Kim og Amalie havde super gode ben. Bent, Carsten og Michael havde gode ben, og jeg havde ingen ben
Nå, det bliver nok bedre senere på sæsonen
Bagerstoppet blev droppet i dag, da vi skulle hjem inden regnen.

Michael havde lavet en super tur godt med små hidsige bakker og modvind.
Vi var 8 i gruppen hvor Casper, Allan, Kim og Amalie havde super gode ben. Bent, Carsten og Michael havde gode ben, og jeg havde ingen ben
Nå, det bliver nok bedre senere på sæsonen
Bagerstoppet blev droppet i dag, da vi skulle hjem inden regnen.
- 
				Michael Kjærskov

Alan, du glemmer helt at skrive at du, Bent, Carsten og jeg jo lige skulle have den sidste styrketræning med og derfor mødte op på vinterrammerne
... men enig, de unge løver har passet deres vintertræning, har optimeret udstyret (Allan på ny cykel og Casper med en 54'er foran og højprofilsutter) og ser ud til at bide hårdt fra sig allerede fra sæsonstart
Sæsonåbneren gik mod det SV hjørne, med vinden lige i masken de første 40 km, og selvom Snave-skiltet blev meldt ud allerede ved Planken, var der kun et vågent individ i gruppen der kørte efter det
Alt i alt en rigtig "Belgier-tour" i et terræn vi ikke kommer så ofte. Godt kørt alle mand
Michael Kjærskov
Think outside, no box required

- 
				Casper Bjerring

En rigtig god åbningstur.
Jeg nåede lige præcis hjem i tørvejr så perfekt timing.
dejligt at se vintertræning virker, formen er fin nu mangler kun de korte intervaller.
Jeg tror Michael er den mest optimistiske turleder i år, jeg tror ikke jeg haft en turleder i RR gruppe med 42-11 som største gear

. Det skulle vi jo selvfølgelig have lidt sjov med (undskyld Michael) jeg sporede en hvis frustration da turlederen blev sat op ad bakke fordi han ikke havde høje gear nok 

@Michael mine opgradering er so last year

Jeg nåede lige præcis hjem i tørvejr så perfekt timing.
dejligt at se vintertræning virker, formen er fin nu mangler kun de korte intervaller.
Jeg tror Michael er den mest optimistiske turleder i år, jeg tror ikke jeg haft en turleder i RR gruppe med 42-11 som største gear
@Michael mine opgradering er so last year
- 
				Michael Kjærskov

"Big mistake" og naivt er vel de bedst dækkende ordvalg CasperCasper Bjerring skrev: ↑28 mar 2021, 17:08
Jeg tror Michael er den mest optimistiske turleder i år, jeg tror ikke jeg haft en turleder i RR gruppe med 42-11 som største gear![]()
. Det skulle vi jo selvfølgelig have lidt sjov med (undskyld Michael) jeg sporede en hvis frustration da turlederen blev sat op ad bakke fordi han ikke havde høje gear nok
![]()
Påtænker dog at medbringe mere end en klinge til tirsdagens træning, og flere tænder på den største af dem
PS kan se på mine tal for dagens tur, at den høje kadence har gjort, at jeg har ligget i Z4 eller mere i over en time, og min Garmin beder mig om at restituere frem til på torsdag
Michael Kjærskov