Cykeltur til Ærø 31.08.19

Indlæg fra gruppen for piger der har lyst til at få sved på panden og samtidigt ha' det sjovt. Er du grøn i sporten eller har du cyklet lidt – eller meget for dig selv, så kom og vær med. Ingen regelmæssige vintertræningstider.
Karin Koertz
Indlæg: 0
Tilmeldt: 24 aug 2020, 12:00

Re: Cykeltur til Ærø 31.08.19

Indlæg af Karin Koertz »

Der lyder som.en super hyggelig tur. Jeg er med. Glæder mig 🌞🌻
Lene Bak
Indlæg: 248
Tilmeldt: 29 jun 2020, 20:50

Re: Cykeltur til Ærø 31.08.19

Indlæg af Lene Bak »

Kære CP

Det lyder fantastisk hyggeligt, men som tidligere nævnt kan jeg desværre ikke deltage, da jeg holder ferie.
Rigtig god tur.
Kh Lene
Karen Møller Hansen
Indlæg: 66
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00

Re: Cykeltur til Ærø 31.08.19

Indlæg af Karen Møller Hansen »

Jeg døjer med lidt ondt i ryggen men satser - og melder mig til ☺️
Kh Karen
Karin Søndergaard
Indlæg: 907
Tilmeldt: 29 jun 2020, 23:27

Re: Cykeltur til Ærø 31.08.19

Indlæg af Karin Søndergaard »

Kære alle, har alle interesserede meldt ind på tråden? 🙂 Ellers kan I stadig nå det 😉 - i skrivende stund er vi 9, så kom nu op på den store..... tast - og meld til, det bliver den dejligste dag ☀️☀️☀️ i nyere tid 🚴‍♀️🚴‍♀️🚴‍♀️🚴‍♀️🚴‍♀️
Karin Søndergaard
Indlæg: 907
Tilmeldt: 29 jun 2020, 23:27

Re: Cykeltur til Ærø 31.08.19

Indlæg af Karin Søndergaard »

Kære alle,

Så har vi styr på tilmeldingerne, vi bliver 11:
Hanne
Vicki
Tina
Nina E.
Nina D.
Anita
Karin K.
Karen
Helle
Anne-Grethe
Karin

Færge og tog bliver betalt af klubben.

Det eneste I skal gøre nu, er at gå ind på: https://ærørøgeri.dk, kigge menuen igennem og skrive til Helle, hvad I gerne vil have, så laver hun en samlet ordre. Røgeriet fraråder, at vi vælger fiskefilet og pommes frites, men anbefaler, at vi vælger sandwich eller noget med kartoffelsalat, det er nemt at tage med - og spise om bord. Skriv til Helle på: hellerasmussen34@gmail.com

Resten af programmet er beskrevet øverst i denne tråd :-)

Det bliver SÅ skønt - YR siger 19 gr. og 1-2 m/s - det bliver ikke bedre :o - og der er jo ikke ret lang tid til :D :geek:

Ses. Kh. planlæggerne.
Karin Søndergaard
Indlæg: 907
Tilmeldt: 29 jun 2020, 23:27

Re: Cykeltur til Ærø 31.08.19

Indlæg af Karin Søndergaard »

Kære alle deltagere,

Husk madbestilling 🍽🥖🥬🥒🍅 til Helle snarest ⏰⏱⏲og senest på tirsdag kl. 18, så skriver hun til Ærø Røgeri 🙂😉

Tjaaa, ellers kommer vi til at sulte 🥵😱 får det dårligt pga. for lavt blodsukker, eller skal tigge hos nogen af de andre færgepassagerere 🤭🤥🤮.

Vi ses. Varm søndagshilsen, Karin ☀️☀️☀️
Anne-Grethe Schou Andersen
Indlæg: 277
Tilmeldt: 30 jun 2020, 04:20

Re: Cykeltur til Ærø 31.08.19

Indlæg af Anne-Grethe Schou Andersen »

Hej cp
Så er der reserveret billetter til Ærøfærgerne 8-) ( 11 stk) ved mandefald må I gerne lige sms til mig( tlf: 60620819), så jeg kan ændre reservationen.
Turen til Faaborg er prøvekørt, 🚴‍♀️🚴‍♀️🚴‍♀️ 46,3 km, så der er tid til en enkelt punktering mm :o
Vi mødes 8.30 ved planken.
Jeg glæder mig :D
Kh ag
Besvar