MM 26.11

Når vejret bliver koldt og mørkt om aftenen starter mørkemandstræningen kl. 18 fra uge 43.
Besvar
Jesper Andersen
Indlæg: 817
Tilmeldt: 29 jun 2020, 18:02

MM 26.11

Indlæg af Jesper Andersen »

Så er der åbnet for tilmelding til morgendagens træning.
Jesper Andersen
Claus Frostholm
Indlæg: 44
Tilmeldt: 08 jul 2020, 21:21

Re: MM 26.11

Indlæg af Claus Frostholm »

Jeg kommer.
Vi ses ved hallen (kører direkte derud).
Casper Bjerring
Indlæg: 244
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00

Re: MM 26.11

Indlæg af Casper Bjerring »

Jeg har babyvagt så i må tage 3 omgange for mig
Brian Nørregaard Nielsen
Indlæg: 0
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00

Re: MM 26.11

Indlæg af Brian Nørregaard Nielsen »

Kommer
Claus Mogensen
Indlæg: 209
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00

Re: MM 26.11

Indlæg af Claus Mogensen »

Kommer - kommer der andre til gruppe 2?

Hvis ikke må jeg se om jeg kan få lov til at ligge på hjul hos gruppe 1 igen .

Claus Mogensen
Alan Askvig
Indlæg: 350
Tilmeldt: 29 jun 2020, 16:12

Re: MM 26.11

Indlæg af Alan Askvig »

kommer
Jesper Andersen
Indlæg: 817
Tilmeldt: 29 jun 2020, 18:02

Re: MM 26.11

Indlæg af Jesper Andersen »

En blandet flok var mødt op til træning. Der blev kørt i 1 gruppe fra hallen undtagen sidste runde hvor en udbrydergruppe udnyttede en tiltrængt tissepause i feltet. Kort før mål blev den dog fortjent kørt ind igen :lol:
Kan for øvrigt se på min STRAVA at jeg nu har kørt 414 runder ude ved lufthavnen :shock:
Jesper Andersen
Claus Mogensen
Indlæg: 209
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00

Re: MM 26.11

Indlæg af Claus Mogensen »

Fint vejr, næsten for varmt syntes jeg og en blandet flok der mødte op.

Der blev kørt for stærkt fra planken og ud til lufthavnen, Jesper A. råbte en ned og jeg prøvede også uden der skete det store med hastigheden - plus 35 på cykelstier hvor der er diverse forhindringer er for meget både med hensyn til sikkerhed samt at det er opvarmning.

Vi delte ikke i to grupper, så vi var tre stk. der kørte med rundt uden at tage føringer.

Det er jo ikke noget nyt, at der generelt bliver kørt for stærkt til mørkemands træning , men hvis vi skal få flere til at komme og køre med, så burde vi dele i to grupper ( kræver også at der dukker mere end 1-2 op til gruppe 2 ) - fulgtes med Halvard hjem fra arbejde for et par dage siden og han har været med 1 gang Til mørkemand i år og det bliver nok den eneste gang da han syntes der blev kørt for stærkt.

Når jeg for lov at ligge på hjul, er det ok for mig med hastigheden, men hvis man har ligget stille 1 måneds tid tænker jeg det et en udfordring.

Lad mig høre hvad andre mener om det.

Claus Mogensen
Roger Oinas Larsen
Indlæg: 262
Tilmeldt: 03 jul 2020, 00:26

Re: MM 26.11

Indlæg af Roger Oinas Larsen »

Jeg kørte i front en del af vejen ud til Allesø og tænkte at hastigheden passede fint men det er noget andet at sidde længere nede i flokken. Der har man ikke samme overblik over skilte og modkørende cyklister, så det er fint med mig at vi sætter farten ned, når vi kører derud.
Ude på ruten i tirsdags syntes jeg også, at det gik rigeligt stærkt til min vinterform og mit behov. Jeg har tidligere flere gange sat farten ned med det resultat, at jeg har kørt de resterende runder alene. Hvis jeg alligevel skal køre alene, foretrækker jeg at køre i dagslys.
Besvar