Træning til vintercup på de brede 27/10 kl 9.00
-
Træning til vintercup på de brede 27/10 kl 9.00
Ja jeg ved godt jeg skriver i den for alle, og alle har ikke brede dæk og behov for denne tur, men har hørt at der er mange, der i denne sæson af vintercup stiller op for første gang og derfor tænker jeg en tur af stier og veje så man har mulighed for at få lidt kilometer i benene, og måske lige finde rytmen på de brede dæk. Kom og kør med på søndag du har mulighed for at blive frisk til denne tur da overgangen til vintertid har givet en hel times søvn mere.
Re: Træning til vintercup på de brede 27/10 kl 9.00
Godt initiativ Kokke-mand
MTB2 tager til Langesø hvis int. er der og afslutter med Bike&Burger arrangement på Douglas-huset hvis det ku være noget for din gruppe
Vi ku evt. mødes derude eller slå følge derud hvorefter mtb2 ryger i sporet og I kan tæske stier
X
MTB2 tager til Langesø hvis int. er der og afslutter med Bike&Burger arrangement på Douglas-huset hvis det ku være noget for din gruppe
Vi ku evt. mødes derude eller slå følge derud hvorefter mtb2 ryger i sporet og I kan tæske stier
X
-
Jeg har fået de brede gjort klar og er restitueret efter mit sidste styrt på de smalle Så jeg kommer. Tager et kort med fra Vcup i Ubberud - så kan dem der har lyst tage med på en demo runde. Det bliver selvfølgelig kun med kort uden poster/spørgsmål/tidtagning og pointgivning
-
Det er bare super Jan , håber flere vil med og mht til Mr. X og burger, så ved jeg ikke lige om det er en del af træningen til vcup. Måske en anden god gang.
-
Har modtaget sms fra Gunner, at han også kommer og køre med
-
- Geografisk sted: Bred Vissenbjerg
-
Tak for en fin tur.
Johnny "kok" tog os med en tur rundt, indledningen var til området med vintercup om en uge. Derefter fine stier, spor og markveje, tydeligt mærket af den megen regn. Inden vi nåede hjem fik vi en kraftig skylle.
Dejligt at se nye områder.
Johnny "kok" tog os med en tur rundt, indledningen var til området med vintercup om en uge. Derefter fine stier, spor og markveje, tydeligt mærket af den megen regn. Inden vi nåede hjem fik vi en kraftig skylle.
Dejligt at se nye områder.
Gunner/Ældste Brumbasse