Søndag, den 1.sep. kl.9.00
-
- Geografisk sted: Odense
Søndag, den 1.sep. kl.9.00
Sommervejret ser ud til at takke af, men slipper vi for regn, kan vi vel cykle os til varmen. Holder det tørt kommer jeg med en tur mod vest. Ca. 95 km over bl.a. Aarup, Husby, Føns, Gamborg og Nr. Aaby.
always look on the bright side of life!
-
Re: Søndag, den 1.sep. kl.9.00
Hej Peter.
Hvis vi slipper for regn.
Kommer jeg.

Mureren.
Hvis vi slipper for regn.
Kommer jeg.
Mureren.
-
jeg kommer, det bliver sikkert fint cykelvejr 
-
Jeg kan se at jeg ikke når planken her til morgen alligevel, god tur til jer andre.
-
Go’morgen Peter.
Det var ikke mange i dag.

Jeg køre med min søn i fitness World.
Og for trænet ligt arme

God tur.

Mureren.
Det var ikke mange i dag.
Jeg køre med min søn i fitness World.
Og for trænet ligt arme
God tur.
Mureren.
-
- Geografisk sted: Odense
Når nu Claus og Brian havde meldt afbud var det godt at Roger lige var kommet hjem fra ferien, Halvard for første gang i lang tid havde fundet vejen til planken, og Lars R. og Jan var klar til en søndagstur. I samråd med DMI blev turen ændret fra vest til øst, og gik i stedet over bl.a. Davinde, Rønninge, Refsvindinge, Tårup og Gislev. Lars mente og have nogen punkteringer til gode i den indeværende sæsonen og satte lige to stk. ind på kontoen. Ellers forløb turen stille og rolig, og solen forsøgte flere steder at pippe frem, og først da vi var ved at være hjemme igen fik vi en lille regnbyge. Tak for en fin tur i godt selskab, og godt kørt – ikke mindst af månedens gæst. 

always look on the bright side of life!
-
Ja,ja,ja, det var en hård tur med min form. Magtede ikke havearbejde bagefter som planlagt
Men en meget flot tur gennem, for mig, ukendte steder. Tak for nødproviant til Lars R., tak for læ til Jer alle.
Håber vi ses igen inden måneden er slut

Men en meget flot tur gennem, for mig, ukendte steder. Tak for nødproviant til Lars R., tak for læ til Jer alle.
Håber vi ses igen inden måneden er slut

-
Det er skønt i Toscana, der er dejligt cykelterræn og det er mindre dejligt at forlade det; men Peters tur gjorde det en hel del dejligere
Skønt vejr, stadigvæk med en snert af sommer, godt selskab og Peters fantastiske østfyns tur.
Der er lidt ’The Long And Vindinge Road’ over det med nogle fantastiske passager ind imellem, helt på højde med dem Toscana kan byde på.
Var det ikke for Rousings mange punkteringer, var vi sågar hjemkommet inden regnen kom
Tak til Peter for den næsten toscanske tour og til Jan Hald, Halvard, Peter og Lars Rousing for det gode selskab

Skønt vejr, stadigvæk med en snert af sommer, godt selskab og Peters fantastiske østfyns tur.
Der er lidt ’The Long And Vindinge Road’ over det med nogle fantastiske passager ind imellem, helt på højde med dem Toscana kan byde på.
Var det ikke for Rousings mange punkteringer, var vi sågar hjemkommet inden regnen kom

Tak til Peter for den næsten toscanske tour og til Jan Hald, Halvard, Peter og Lars Rousing for det gode selskab