CP - Ny gruppeleder

Indlæg fra gruppen for piger der har lyst til at få sved på panden og samtidigt ha' det sjovt. Er du grøn i sporten eller har du cyklet lidt – eller meget for dig selv, så kom og vær med. Ingen regelmæssige vintertræningstider.
Lene Blaabjerg Sørensen
Indlæg: 155
Tilmeldt: 30 jun 2020, 06:37

Re: CP - Ny gruppeleder

Indlæg af Lene Blaabjerg Sørensen »

Kære Tina. Respekt for din beslutning. Som andre har nævnt skal man mærke efter, hvad man har mest lyst til. Jeg vil gerne takke dig for den store indsats, du har gjort som gruppeleder. Jeg synes, du har haft stor indflydelse på det cykelniveau charmepigerne har løftet sig til😅. Håber vi mødes ved planken en gang i mellem.
Jeg kommer ikke med på Ærøturen, da jeg skal til bryllupsfest😊 Jeg er med på, vi cykler kilometer i benene på torsdag. Kh Lene Blaabjerg
Nina Egesborg
Indlæg: 296
Tilmeldt: 30 jun 2020, 07:22

Re: CP - Ny gruppeleder

Indlæg af Nina Egesborg »

Kære Charmepiger.

Som Tina skriver skal vi have fundet en ny gruppeleder.
Er der mon ikke én som har lyst til denne tjans?
Selv har jeg rigtig meget om ørerne i øjeblikket og vil være ked af at påtage mig opgaven lige nu.

Det mest optimale vil være, at vi får en ny afløser for Tina.
Tina har gjort det rigtig godt, har taget gode initiativer og vi har haft mange gode og sunde drøftelser.

Egentlig er jeg ikke selv bange for, at vi står uden gruppeleder den sidste del af sæsonen. Generelt er hver enkelt Charmepige rigtig dygtig til at tage initiativer, hjælpe hinanden og løfte i flok. Hvis vi fortsætter denne gode stil, kombineret med kommunikation på Forum og evt. vores gruppe på Facebook, tror jeg på, at vi godt kan få det til at funger uden gruppeleder.
Som Anne-Grethe skrev, kan vi genoptage Doodlen, således vi sikrer, at der altid er en turplanlægger som har ansvaret.

Til sidst vil jeg også her takke Tina for den store indsats, hun har gjort i sin rolle som turleder og har fuld forståelse for hendes valg.

Lad os få en debat om, hvordan vi skal håndtere den fremtidige koordination, således Tina har noget at få med til bestyrelsesmødet d. 19. august og vi alle ved, hvordan vi skal forholde os.

Mange hilsner
Nina E.
Vicki Mogensen
Indlæg: 155
Tilmeldt: 30 jun 2020, 20:25

Re: CP - Ny gruppeleder

Indlæg af Vicki Mogensen »

Hej CP

Ang gruppeleder for CP: Jeg er enig med Nina i, at vi hen over efteråret kan klare os med, at vi hver især byder ind med ture (doodle) og løfter i flok mht. hvad der ellers er af opgaver. Det plejer vi at være gode til.
Så må vi se om nogen har lyst til at tage tjansen op efter Tina senere i år eller til sæsonstart 2020.
Mange tak Tina for dit engagement og meget store indsats som gruppeleder :)

Kh Vicki
Besvar