CP 6. august 2019

Indlæg fra gruppen for piger der har lyst til at få sved på panden og samtidigt ha' det sjovt. Er du grøn i sporten eller har du cyklet lidt – eller meget for dig selv, så kom og vær med. Ingen regelmæssige vintertræningstider.
Besvar
Nina Egesborg
Indlæg: 296
Tilmeldt: 30 jun 2020, 07:22

CP 6. august 2019

Indlæg af Nina Egesborg »

Kære alle

Jeg håber, at I alle har nydt ferien og nu er klar til at tage fat på cyklen tirsdag og torsdag igen. Der er vist et par stykker af Jer, som først er "ferieramt" nu - god ferie til Jer. :D

Jeg havde en tur i tankerne til i aften, men desværre skete der det i går, at jeg var ude at cykle og pludselig løb det ret voldsomt med væske ud af mit bagdæk, hvorefter jeg blev flad. :shock: :roll: Jeg har således ingen cykel at køre på, idet den gamle står med et sprunget gearkabel. :evil:

Måske er der én af Jer andre, som kunne planlægge aftenens tur?

Mange hilsner
Nina
Karin Søndergaard
Indlæg: 907
Tilmeldt: 29 jun 2020, 23:27

Re: CP 6. august 2019

Indlæg af Karin Søndergaard »

Hej. Jeg kommer, men har ikke lige planlagt noget 🙂. Kan vi ikke finde ud af noget i fællesskab - mon? 😉 Hilsen Karin.
Karin Søndergaard
Indlæg: 907
Tilmeldt: 29 jun 2020, 23:27

Re: CP 6. august 2019

Indlæg af Karin Søndergaard »

Vi var 3 friske cp’er afsted 😎; Hanne, Anja og jeg. Det endte med at blive en rigtig dejlig tur, efter 13,5 km stod det ned i stænger 🌧, ved Blommenslyst, vi skulle nok have fulgt Hanne og Anjas råd om at køre lidt sydligere 🤔 men skyerne så ud til at komme fra vest ✔️, så mon ikke også opklaringen så kom fra vest - men akke nej, vi var ved at blive skyllet med i rendestenen, så vi vendte og kørte samme vej tilbage, men så kom solen ☀️🎶☀️ - og så tog vi lige sløjfe over Ruerne og endnu mere sol ☀️🎶☀️🎶☀️ og endnu mere sløje - så den gik over Brændekilde og Hesbjerg, så det blev alligevel til 48 km.

Håber, I alle har/har haft en rigtig dejlig ferie og at vi snart ses - måske allerede på torsdag 🙋‍♀️🤗. Kh. Karin.
Vedhæftede filer
E3235D9F-331A-4DA4-B584-54EFAB412355.png
Besvar