CP7.maj Tekniktræning
-
Re: CP7.maj Tekniktræning
Jeg kommer ikke. God tur
Kh Lene
-
Vi var syv supercharmepiger på tur mod Langesø i modvind
Vi øvede socialt rulleskift og liniekørsel. På Bøllemosegyden gav vi den fuld gas i den strenge vind.
Da vi endelig fik medvind på Middelfarvej og farten var god, kom der pludselig et rådyr ud foran os - to andre løb parallelt med os inde på marken. UHA- det kunne have gået helt galt
Lidt galt skulle det dog gå, idet undertegnede helt umotiveret væltede - da vi stod stille.
Desværre tog jeg JAnne Holm med i faldet, hvilket betød at kæden faldt af Jannes cykel og Janne slog hul i bukserne. Sorry, Janne!!!
Håber turbopigerne havde en ligeså god tur som os omend forhåbentligt uden farlige situationer.
Mange hilsner
Nina E.

Vi øvede socialt rulleskift og liniekørsel. På Bøllemosegyden gav vi den fuld gas i den strenge vind.

Håber turbopigerne havde en ligeså god tur som os omend forhåbentligt uden farlige situationer.
Mange hilsner
Nina E.
-
Kære alle
Ja. Vi 4 turbo piger havde en super tur med Annette som teknisk lærer. Vi øvede alle teknikker, som bevirkede, at de 56 km rullede af sig selv - sådan stort set. Der var da et par bakker, som skulle have hjælp; men det er virkelig effektfuldt at mærke energien i et rulleskifte, som fungerer. Vi kunne ikke mønstre dramatik i den kaliber, som de 7 var udsat for!
Godt Mallorca møde i morgen . Jeg glæder mig til at læse referatet!
mvh/Nina D.
Ja. Vi 4 turbo piger havde en super tur med Annette som teknisk lærer. Vi øvede alle teknikker, som bevirkede, at de 56 km rullede af sig selv - sådan stort set. Der var da et par bakker, som skulle have hjælp; men det er virkelig effektfuldt at mærke energien i et rulleskifte, som fungerer. Vi kunne ikke mønstre dramatik i den kaliber, som de 7 var udsat for!
Godt Mallorca møde i morgen . Jeg glæder mig til at læse referatet!
mvh/Nina D.