CP7.maj Tekniktræning

Indlæg fra gruppen for piger der har lyst til at få sved på panden og samtidigt ha' det sjovt. Er du grøn i sporten eller har du cyklet lidt – eller meget for dig selv, så kom og vær med. Ingen regelmæssige vintertræningstider.
Lene Blaabjerg Sørensen

Re: CP7.maj Tekniktræning

Indlæg af Lene Blaabjerg Sørensen »

Jeg kommer ikke. God tur😊 Kh Lene
Nina Egesborg

Indlæg af Nina Egesborg »

Vi var syv supercharmepiger på tur mod Langesø i modvind :shock:
Vi øvede socialt rulleskift og liniekørsel. På Bøllemosegyden gav vi den fuld gas i den strenge vind. :D Da vi endelig fik medvind på Middelfarvej og farten var god, kom der pludselig et rådyr ud foran os - to andre løb parallelt med os inde på marken. UHA- det kunne have gået helt galt ;) Lidt galt skulle det dog gå, idet undertegnede helt umotiveret væltede - da vi stod stille. :!: Desværre tog jeg JAnne Holm med i faldet, hvilket betød at kæden faldt af Jannes cykel og Janne slog hul i bukserne. Sorry, Janne!!!

Håber turbopigerne havde en ligeså god tur som os omend forhåbentligt uden farlige situationer.

Mange hilsner
Nina E.
Nina Drivsholm

Indlæg af Nina Drivsholm »

Kære alle
Ja. Vi 4 turbo piger havde en super tur med Annette som teknisk lærer. Vi øvede alle teknikker, som bevirkede, at de 56 km rullede af sig selv - sådan stort set. Der var da et par bakker, som skulle have hjælp; men det er virkelig effektfuldt at mærke energien i et rulleskifte, som fungerer. Vi kunne ikke mønstre dramatik i den kaliber, som de 7 var udsat for!
Godt Mallorca møde i morgen . Jeg glæder mig til at læse referatet!
mvh/Nina D.
Besvar