CP 28.april

Indlæg fra gruppen for piger der har lyst til at få sved på panden og samtidigt ha' det sjovt. Er du grøn i sporten eller har du cyklet lidt – eller meget for dig selv, så kom og vær med. Ingen regelmæssige vintertræningstider.
Nina Drivsholm

CP 28.april

Indlæg af Nina Drivsholm »

Kære alle
Tina, Vicki og jeg har været på Holdkaptajn kursus. Det var vældig lærerigt. Den indlærte viden vil jeg meget gerne videregive til jer. Det jeg ville foreslå var, at vi træner teknik på tirsdag. Indlægger en sløje og laver fri race et par steder. Så er der lidt for alle. Fordelen ved at træne teknik med det samlede hold er, at vi allesammen får den samme besked. Det kunne være paradekørsel, rul: højre om og venstre om, linje (lynlås) - som vi ikke er for gode til. Det var vi heller ikke på kurset, så jeg har fået et par fif. Jeg kunne foreslå at køre forbi Dalumgård rideskole -> stien ned over åen til Sct.Klemens ->Dømmestrup sløjfen et par gange med forskellige øvelser. Først hele holdet derefter grupper på 4-5. Derefter evt. et stykke med race->Nr. Lyndelse->Sdr.Nærå->Allerup->før Højby ->Hollufgårdsvej ->nordpå under motorvejen-> Hollufgårds alle forbi Hollufgård -> det nye stisystem til Brombærvej->Enebærvej->Stenløsevej->Sejerskovvej->Skov Allen ->Planken. Det bliver 40,5 km med 1 sløje, som er 7km. Vi skal tage sløjfen et par gange for at lykkes med teknikken. Hvis der er nordøstlig vind, som springer til syd senere på aftenen, har vi medvind på hele turen!! Kan det være bedre? Kh Nina D
Lene Bak

Re: CP 28.april

Indlæg af Lene Bak »

Det lyder spændende😊
Lene
Dorte Bächler

Indlæg af Dorte Bächler »

Hej Nina

Det lyder spændende, hvis det ikke står ned i stænger, så er jeg frisk :)
Janne Nortvig

Indlæg af Janne Nortvig »

Hej Nina

Jeg kommer også og deltager i udfordringen :D

Kh. Janne
Lene Blaabjerg Sørensen

Indlæg af Lene Blaabjerg Sørensen »

Jeg er med på teknik, sløjfe og race😉Kh Lene
Anita juul Hansen

Indlæg af Anita juul Hansen »

Jeg er også klar
/ Anita
Lene Blaabjerg Sørensen

Indlæg af Lene Blaabjerg Sørensen »

Ups, havde glemt jeg skal i supervisionsgruppe i morgen, så må desværre melde fra igen😬 Kh Lene
Nina Drivsholm

Indlæg af Nina Drivsholm »

Kære alle
YR.no melder desværre om regn kl.17-20 tirsdag. Hold øje med hjemmesiden senest kl.17:15, hvis der skal aflyses.
mvh Nina
Karen Møller Hansen

Indlæg af Karen Møller Hansen »

Jeg kommer også, hvis vejret tillader det 😊
Hilsen Karen
Birthe Degn Jensen

Indlæg af Birthe Degn Jensen »

Jeg kommer også
Besvar