Jeg glæder mig også til at køre med lørdag
Gæstetræner 13.4 kl.10
-
Re: Gæstetræner 13.4 kl.10
Hejsa

-
Hej
Jeg vil også gerne med på tur
Kh helle
Jeg vil også gerne med på tur

Kh helle
-
Ser ud til fint vejr i morgen, dog lidt køligt. Med den temperatur er der nok ikke basis for et bagerstop. Tag evt selv en energibar med
Jeg er selv lidt skadet men håber jeg kan følge med
Vi ses kl 10
Jeg er selv lidt skadet men håber jeg kan følge med

Vi ses kl 10
Jesper Andersen
-
8 CP og 2 RR = 10 glade Pedaleurs på træningstur.
Vi fik trænet 2+2 med socialt rulleskift. Rul med og mod uret. VO2 max på Regissebakken.
Bakke-og skiltespurter. Liniekørsel. Diverse tips til at køre i læ. Kadence på cyklen. Tip til saddelhøjde osv osv.
Som det fremgår nåede vi vidt omkring og alle var villige til at lære
.
Det var tydeligt at mærke at i virkelig gerne ville have gode råd og vejledning til at forbedre jer og det håber jeg i fik. Der blev gået godt til den når der blev givet frit. Om i nåede maxpuls ved jeg ikke
Ærgerligt at Karin fik en kædedefekt (du har nok trådt for mange watt
). Håber i er kommet godt hjem.
Som sagt så stiller vi gerne op en anden gang til træningstur version 2, men kun hvis det inkluderer et bagerstop.
Tak for turen fra de 2 RR
Vi fik trænet 2+2 med socialt rulleskift. Rul med og mod uret. VO2 max på Regissebakken.
Bakke-og skiltespurter. Liniekørsel. Diverse tips til at køre i læ. Kadence på cyklen. Tip til saddelhøjde osv osv.
Som det fremgår nåede vi vidt omkring og alle var villige til at lære

Det var tydeligt at mærke at i virkelig gerne ville have gode råd og vejledning til at forbedre jer og det håber jeg i fik. Der blev gået godt til den når der blev givet frit. Om i nåede maxpuls ved jeg ikke

Ærgerligt at Karin fik en kædedefekt (du har nok trådt for mange watt

Som sagt så stiller vi gerne op en anden gang til træningstur version 2, men kun hvis det inkluderer et bagerstop.

Tak for turen fra de 2 RR
Jesper Andersen
-
Tusind tak for en god tur 
der blev givet gas
som gik ud over min kæde
Hjælpen var dog nær efter et par km hvor jeg blev skubbet af Tina
Tinas svoger som bor i nærheden havde heldigvis en kædesamler i gemmerne. Efter lidt varm kaffe fra Superbrugen og en kæde så god som ny var Tina og jeg flyvende igen ❤

-
Kære alle,
Tusind tak for den skønneste…. og lidt hårde tur til team JA
. Den gik over Højby, Davinde, Rønninge og Ellinge til Refsvindinge og de herlige Regisse-bakker, der blev trådt godt til, trænet rulleskift – begge veje – hurtigt op i tempo…. og kadence, skiltespurter m.m. så gik det over Svindinge, Ørbæk og Ferritslev hjemad. Det var en god måde I instruerede på – I enighed, I fulgte hinandens sætninger op og det føltes som om, alle vidste hvad vi skulle, det var sikkert og trygt, stor tak for det
.
Temperaturen lå på 5-6 grader, men der var vist ingen, der frøs – det havde vi for travlt til, distancen blev på 75,77 km med højt humør og ingen punkteringer – det er altid dejligt, en kæde der hoppede af, men hurtigt var på igen og en knækket kæde, men som også løste sig, var hvad vi var ude for.
Det lyder dejligt med en version 2, det ser vi frem til, vi er så klar
.
Kan I nu alle have en rigtig dejlig weekend og så ses vi snart igen
.
Mange kh. Karin.
Tusind tak for den skønneste…. og lidt hårde tur til team JA

Temperaturen lå på 5-6 grader, men der var vist ingen, der frøs – det havde vi for travlt til, distancen blev på 75,77 km med højt humør og ingen punkteringer – det er altid dejligt, en kæde der hoppede af, men hurtigt var på igen og en knækket kæde, men som også løste sig, var hvad vi var ude for.
Det lyder dejligt med en version 2, det ser vi frem til, vi er så klar

Kan I nu alle have en rigtig dejlig weekend og så ses vi snart igen

Mange kh. Karin.