CP turledere og møde 27. marts

Indlæg fra gruppen for piger der har lyst til at få sved på panden og samtidigt ha' det sjovt. Er du grøn i sporten eller har du cyklet lidt – eller meget for dig selv, så kom og vær med. Ingen regelmæssige vintertræningstider.
Tina Dal Hansen

CP turledere og møde 27. marts

Indlæg af Tina Dal Hansen »

Kære Charmepiger,

Landevejssæsonen nærmer sig og jeg glæder mig til vi alle mødes igen. Nogle af os mødtes til Generalforsamlingen i fredags, hvor Charmepigernes sociale engagement og træningsindsats blev påskønnet. Jeg er rigtig glad for dette på gruppens vegne.

På Generalforsamlingen gav bestyrelsen udtryk for, at man i klubben vil styrke gruppen af turledere, således at man sikre at alle grupper har en turleder til alle træningspas og at turlederne arbejder efter de samme principper, hvilket bl.a. giver mulighed for at erstatte hinanden.

I Charmepigegruppen har Nina E. og jeg siden sidste sommer været de primære turledere. Jeg kunne godt tænke mig, at vi i den kommende sæson er minimum fire, som er med i en turledergruppen for Charmepigerne. Vi kunne fx arbejde med en kalender, hvor vi byder ind og dermed sikre, at der altid er en turleder til vores træningspas. Hvis vi, som vi vendte ved vores sidste møde, vil have mulighed for at køre ud i to grupper, skal der bruges to turledere til hvert træningspas. Jeg vil bede jer alle overveje, om I har lyst at være med i denne gruppe og i så fald også tilmelde jer klubbens turlederkursus den 27. april (der er tilmeldingsfrist i næste uge). Jeg vil, trods tidligere deltagelse i kurset og om muligt også deltage, da jeg tænker, at det er vigtigt, at vi alle har hørt det samme og har fået de samme redskaber til rollen. Også ruteplanlægningskurset den 20. marts vil det være en rigtig god idé at deltage i.

Sæsonstart er den 31. marts og jeg håber, at så mange som muligt kommer. Jeg tænker, at det kunne være fint at mødes inden sæsonstart til en snak om den kommende sæson. Jeg vil derfor gerne se jer til

Charmepige-møde onsdag den 27. marts kl. 19.00

Mødet bliver hos mig, og I må meget gerne melde tilbage her på Forum på denne streng, om I kommer, så jeg har et overblik over, hvor mange vi bliver. Meld gerne ind hurtigst muligt og senest den 24. marts.

Glæder mig til vi ses
Bedste charmepigehilsner
Tina
Birthe Degn Jensen

Re: CP turledere og møde 27. marts

Indlæg af Birthe Degn Jensen »

Kære Tina
Jeg kommer gerne ‼️
Hilsen Birthe
Lene Bak

Indlæg af Lene Bak »

Kære Tina

Rigtig godt initiativ. Jeg kommer også gerne :)

Kh Lene
Anne-Grethe Schou Andersen

Indlæg af Anne-Grethe Schou Andersen »

Hej Tina
Jeg kommer også gerne.
Kh ag
Dorte Bächler

Indlæg af Dorte Bächler »

Hej Tina

Dejligt initiativ! Jeg kommer til mødet - sig gerne til, hvis jeg skal hjælpe med noget.

Jeg kan desværre ikke komme til sæsonstart, da vi skal til barnedåb.

Jeg er jo ikke så fancy som jer andre, og jeg kan absolut ingen ruter udenad ;) Hvilken cykelcomputer anbefaler I, hvis man skal kunne se ruter m.v.?

Kh. Dorte
Karin Koertz

Indlæg af Karin Koertz »

Hej Tina

Tak for sidst 💪 Det lyder hyggeligt. Deltager gerne.

Jeg kommer dog ikke til sæsonstart da jeg er i Blåvand ☀️🙏🏻

Kh Karin
Lene Blaabjerg Sørensen

Indlæg af Lene Blaabjerg Sørensen »

Hej Tina. Godt initiativ, jeg kommer gerne 27/3, men ikke til sæsonstart, da vi har holdt fest om lørdagen💃🕺🍹🍸Jeg orientere min kollega Karen om begge dage. Ved hun kører sim medlem i år😉Kh Lene
Jesper Andersen

Indlæg af Jesper Andersen »

Dorte Bächler skrev: 25 feb 2019, 09:31

Jeg er jo ikke så fancy som jer andre, og jeg kan absolut ingen ruter udenad ;) Hvilken cykelcomputer anbefaler I, hvis man skal kunne se ruter m.v.?

Kh. Dorte
Hej Dorthe,
Garmin 520 plus, Garmin 820, Garmin 1030.
www.pulsure.dk
Jesper Andersen
Dorte Bächler

Indlæg af Dorte Bächler »

Tak Jesper :)
Besvar