Klubtur til Italien 2019

Hvor skal turen gå til i år? Idéer til klubbens cykelrejser i ind - og udland vil blive fremført her.
Jakob Schwartz Mikkelsen
Indlæg: 66
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00

Re: Klubtur til Italien 2019

Indlæg af Jakob Schwartz Mikkelsen »

Der er indtil videre 4 biler tilmeldt turen til LPdC Italien `19, og de 3 er fyldt op, så kom frisk. Der er traditionen tro altid en hel del der tilmelder sig i sidste øjeblik, men bemærk denne gang lukker tilmeldingen ved årets udgang.

Jeg ved der er flere der tager med på turen som endnu ikke har fået sig tilmeldt, så kom nu ud af busken !
Ronny Sonne
Indlæg: 26
Tilmeldt: 29 jun 2020, 19:57

Re: Klubtur til Italien 2019

Indlæg af Ronny Sonne »

VINO.jpg
Klik på billedet, så er det nemmere at læse.
Ronny Sonne
Leif Svarer
Indlæg: 124
Tilmeldt: 30 jun 2020, 23:35

Re: Klubtur til Italien 2019

Indlæg af Leif Svarer »

Jakob Schwartz Mikkelsen skrev: 17 okt 2018, 20:17 Super Ronny

Fint du vil med igen...!

Jeg har lige et spørgsmål, hvordan kommer Leif`s bil til Italien.... skal den hænge efter din i et tov ?
Transitten holder pause denne gang. ;) ;)
Jakob Schwartz Mikkelsen
Indlæg: 66
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00

Re: Klubtur til Italien 2019

Indlæg af Jakob Schwartz Mikkelsen »

Ok Leif, dvs. jeg skal se bort fra at du har tilmeldt både dig selv og Transitten... det er sgu en ren gættekonkurrence, men det er herned rettet :P
Jakob Schwartz Mikkelsen
Indlæg: 66
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00

Re: Klubtur til Italien 2019

Indlæg af Jakob Schwartz Mikkelsen »

Så er vi i skrivende stund 18 tilmeldte til Italien `19 :D

Der er dog det problem at der pt kun er kørelejlighed til 12 mand. Så hvis du vil med og gerne vil lægge bil til (mod den sædvanlige kompensation), så se at få dig tilmeldt. Tilmeldte der endnu ikke har kørelejlighed står indtil videre på venteliste i den rækkefølge tilmeldingen er foretaget.
Jakob Schwartz Mikkelsen
Indlæg: 66
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00

Re: Klubtur til Italien 2019

Indlæg af Jakob Schwartz Mikkelsen »

Vi skal bruge nogle turfindere, som vil planlægge nogle af de ture vi skal ud på i Italien. Jeg regner med vi kan få Allan H. til at tage den hurtige gruppe. Taxa har sagt ok for motionsgruppen. Men vi mangler en på banen der kunne tage en gruppe der ligger et sted mellem de to grupper.

Samtidig vil jeg endnu engang opfordre drivere til at få sig tilmeldt, der er indtil videre 7 deltagere der savner kørelejlighed.
Ronny Sonne
Indlæg: 26
Tilmeldt: 29 jun 2020, 19:57

Re: Klubtur til Italien 2019

Indlæg af Ronny Sonne »

Charles har lovet at overdrage mig lidt ture fra dette års tur.
Så melder mig hermed på banen.
Ronny Sonne
Per Antoni Nielsen
Indlæg: 7
Tilmeldt: 08 aug 2020, 08:59

Re: Klubtur til Italien 2019

Indlæg af Per Antoni Nielsen »

Det er super Ronny 8-) så skal vi bare op de der små" bakker som Charles havde fundet :lol: glæder mig allerede 8-) ,super turer
Leif Svarer
Indlæg: 124
Tilmeldt: 30 jun 2020, 23:35

Re: Klubtur til Italien 2019

Indlæg af Leif Svarer »

Jakob Schwartz Mikkelsen skrev: 07 nov 2018, 07:09 Så er vi i skrivende stund 18 tilmeldte til Italien `19 :D

Der er dog det problem at der pt kun er kørelejlighed til 12 mand. Så hvis du vil med og gerne vil lægge bil til (mod den sædvanlige kompensation), så se at få dig tilmeldt. Tilmeldte der endnu ikke har kørelejlighed står indtil videre på venteliste i den rækkefølge tilmeldingen er foretaget.
. :P

Hej Jakob.

Jonas min søn har givet grøn lys for at "Transitten" endnu engang må tage turen til "Gardasøen", så her fandt vi plads til 4 tilmeldte. 3 stk. i "Transitten" og en i "Sonne bilen" :P
Jakob Schwartz Mikkelsen
Indlæg: 66
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00

Re: Klubtur til Italien 2019

Indlæg af Jakob Schwartz Mikkelsen »

Super Leif, du må takke Jonas....!
Besvar