Hej Alle
Mon nogen kunne være interesseret i en efterårs tur i september.
Tanken var en kort uge, med hovedet rettet mod og omkring Stelvio.
Ankomst onsdag eftermiddag på bestemmelsesstedet
Retur igen søndag tidlig morgen.
Ved interesse kigges der videre ind i priser for overnatning i området.
Ronny & Charles
Stelvio 2026 Skal du med ??
-
Charles Mejner Thorarinsson
Re: Stelvio 2026 Skal du med ??
og men den gennemsnits alder der er i klubben, er der nok mange der har erfaringer, input og løgnehistorier fra stigningerne omkring Stelvio
Kom frisk
Kom frisk
- Michael Madsen SV
Det vil jeg mega gerne - Stelvio er et bucket list-bjerg for mig.
Jeg kan dog først svare med 100% sikkerhed når vi kender dato mv.
Jeg kan dog først svare med 100% sikkerhed når vi kender dato mv.
-
Morten Hvid
Samme som MM
-
Claus Mogensen
Kan anbefale albergo Adele, 3 stjernet, god morgenmad/aftensmad, har boet der to gange, da vi kørte Gran fondo stelvio.
Bormio 2000 er en god opvarmning til de mange andre bjerge i området - montirole er et must, hvis man vil køre stejlt op af, husk det er den anden opkørsel til Montirola når man kommer fra Bormio, den første har også stigninger på 10-12 procent, men den anden kommer op på 20 procent, efter min mening sværere end zonculan.
Der er mange muligheder, så sig til hvis der er brug for flere input.
Vicki og jeg tænker vi tager til Bormio for at køre rundt om Stelio ( ca 100 km og 3000 højdemeter ) en tur op på Cavio samt en tur op til de 2 søer som har været målet i en etape i giroen.
Claus Mogensen
Bormio 2000 er en god opvarmning til de mange andre bjerge i området - montirole er et must, hvis man vil køre stejlt op af, husk det er den anden opkørsel til Montirola når man kommer fra Bormio, den første har også stigninger på 10-12 procent, men den anden kommer op på 20 procent, efter min mening sværere end zonculan.
Der er mange muligheder, så sig til hvis der er brug for flere input.
Vicki og jeg tænker vi tager til Bormio for at køre rundt om Stelio ( ca 100 km og 3000 højdemeter ) en tur op på Cavio samt en tur op til de 2 søer som har været målet i en etape i giroen.
Claus Mogensen