CP-mørke-tur 21.10.25 kl. 18 🌞

Indlæg fra gruppen for piger der har lyst til at få sved på panden og samtidigt ha' det sjovt. Er du grøn i sporten eller har du cyklet lidt – eller meget for dig selv, så kom og vær med. Ingen regelmæssige vintertræningstider.
Besvar
Karin Søndergaard

CP-mørke-tur 21.10.25 kl. 18 🌞

Indlæg af Karin Søndergaard »

Jeg har lige hentet min cykel, så jeg er klar med lang skærm 😉, bliver vist også en smule fugtigt.

Lufthavnen kalder - kom frisk 🚴‍♀️💨😊 ca. 48 km.

Kh. Karin 🤗
Lene Bak

Re: CP-mørke-tur 21.10.25 kl. 18 🌞

Indlæg af Lene Bak »

Kære Karin
Hvis det holder tørt, vil jeg gerne med.
Kh Lene😊
Lene Christensen

Indlæg af Lene Christensen »

Jeg kan ikke nå det i dag
God tur, hvis I kommer afsted, kh Lene C
Pernille Nørremark

Indlæg af Pernille Nørremark »

Når det heller ikke i dag, men rigtig go tur hvis I kommer afsted
Kh Pernille
Mette H Johansen

Indlæg af Mette H Johansen »

Jeg skal have monteret skærme først, så jeg er klar:-)
Rigtig god tur, hvis i cykler afsted.

Mette
Karin Søndergaard

Indlæg af Karin Søndergaard »

Lene Bak og jeg vovede os afsted....... Det blev meget vådt, men SÅ godt 🚴‍♀️🚴‍♀️💨💨 nu er vi i gang. Vind og vand i rigelige mængder 🌧, der kom en ordentlig skylle efter ca. 22-23 km, da overvejede vi godt nok, om det var nødvendigt med en runde.....😉, men nu var vi jo afsted og det var ikke koldt - så videre gik det.....

På vej op ad Ålykke Allé kom der igen en ordentlig skylle, så da blev vi nu enige om, at det var godt, at vi snart var hjemme 😉. En dejlig tur, som vi selvfølgelig ikke ville undvære.

Bemærk:
Vi oplevede en del biler med høj fart, særligt et par i rigtig høj fart, så vær påpasselige i mørket. Vi kom heldigvis afsted mens det var lyst - og måske skal bilisterne lige vænne sig til, at vi nu er der igen.

Og så er asfalten skrællet af cykelstien på Ålykke Allé fra lyskrydset ved Dr. Olgasvej til lyskrydset ved Rugårdsvej - meget ujævnt og ubehageligt i regnvejr. Men forhåbentlig snart med ny asfalt 🚴‍♀️🚴‍♂️.

God tur i mørket - det kan noget 😊

Kh. Karin 🤗
Besvar