RR 9.10 kl 17
-
- Michael Madsen SV
Re: RR 9.10 kl 17
kommer hvis det holder tørt
-
Michael Kjærskov
Think outside, no box required

- Morten Kingo
- Geografisk sted: Bellinge, Odense SV
Kommer
- Morten Kingo
- Geografisk sted: Bellinge, Odense SV
7 mand gav den gas på 3x Dømmestrup med lidt dryp foroven
Michael B. var med som gæst og vi håber at se ham igen

Michael B. var med som gæst og vi håber at se ham igen

-
Ja der var fint fart over feltet på den velkendte Dømmestrup runde som blev kørt x 3 - og igen ud fra devisen "kort, men hårdt".
1. runde: "Rekognoscering" på ca. 100% FTP
2. runde: 90 % og frit til Fangel lang

3. runde 85 % og frit til Fangel kort

Nu skriver Kingo godt nok at der kun var "lidt" dryp foroven??? Kan kun citerer Michael Madsen som sagde til undertegnede: "Jeg troede ikke at sådan et vejr var noget for dig at komme ud i".... Om det var derfor jeg fik lov at få sæsonens første (og sidste...) skilt i RR-gruppen som kompensation på 3 runde: Fangel kort vides ikke.
Tak for turen til jer alle 6, og især vores nye gæst Michael, som var virkelig fint kørende, og helt sikkert vil blive en stærkt kørende RacerRøv i 2026, hvis han beslutter sig for at blive medlem. Du skal i hvert fald være mere end velkommen Michael
1. runde: "Rekognoscering" på ca. 100% FTP

2. runde: 90 % og frit til Fangel lang
3. runde 85 % og frit til Fangel kort
Nu skriver Kingo godt nok at der kun var "lidt" dryp foroven??? Kan kun citerer Michael Madsen som sagde til undertegnede: "Jeg troede ikke at sådan et vejr var noget for dig at komme ud i".... Om det var derfor jeg fik lov at få sæsonens første (og sidste...) skilt i RR-gruppen som kompensation på 3 runde: Fangel kort vides ikke.

Tak for turen til jer alle 6, og især vores nye gæst Michael, som var virkelig fint kørende, og helt sikkert vil blive en stærkt kørende RacerRøv i 2026, hvis han beslutter sig for at blive medlem. Du skal i hvert fald være mere end velkommen Michael

Michael Kjærskov