Alpetramp

Her lægges cykelløb fra ind og udland, som ikke er tilskudsberettiget. Du kan også reklamere for et arrangement, du kender til. Man kan også skrive kommentarer til de forskellige løb.
Besvar
Brugeravatar
Michael Madsen SV

Alpetramp

Indlæg af Michael Madsen SV »

Fristen for tilmelding til Alpetramp 2025 er om få dage (d. 10).

Jeg kan varmt anbefale løbet som en god afslutning på ”racersæsonen”
Så meld dig til – det kunne være fedt med en masse fra klubben på startstregen.
Bent Bächler

Re: Alpetramp

Indlæg af Bent Bächler »

Ja, lad os få nogle flere med til AlpeTramp :D. Det er virkelig et fedt løb.

Skulle der være nogle af de nye, som mangler klubtøj til at køre i, så har jeg 2 kortærmede trøjer, som jeg gerne låner ud på dagen til at tage uden på ens eget cykeltøj. Størrelsen er XL.
Bent
Brugeravatar
Michael Madsen SV

Nå det lader til at det mere bliver et socialride. Vi, 8 pedaleurs er blevet placeret alene i sidste startgruppe, dvs 8 minutter efter første start.
Knud Pedersen
Geografisk sted: Odense SV

Indlæg af Knud Pedersen »

Michael Madsen SV skrev: 13 okt 2025, 20:45 Nå det lader til at det mere bliver et socialride. Vi, 8 pedaleurs er blevet placeret alene i sidste startgruppe, dvs 8 minutter efter første start.
Som jeg husker de andre år, går de ikke så meget op i startgrupper. Mere at der er et max på hver gruppe - så du møvrer dig bare op i første startgruppe🙂
Brugeravatar
Michael Madsen SV

Du har nok ret Knud 😊

Jeg kan dog se, at de i hvert fald sidste år brugte bruttotider ved Alpetramp(ingen registrering af hvornår man reelt starter), dvs. at hvis man var listet til at starte i gruppe 2, men valgte at starte i gruppe 1 fik man foræret de 2 minutter. Der var dermed 2 minutters forskel mellem deltagernes Stravatid og resultatlisten.

Men det vil da helt sikkert gavne os Pedaleurs med 8 minutter i banken ved startstregen 😊
Besvar