Fristen for tilmelding til Alpetramp 2025 er om få dage (d. 10).
Jeg kan varmt anbefale løbet som en god afslutning på ”racersæsonen”
Så meld dig til – det kunne være fedt med en masse fra klubben på startstregen.
Alpetramp
-
Re: Alpetramp
Ja, lad os få nogle flere med til AlpeTramp
. Det er virkelig et fedt løb.
Skulle der være nogle af de nye, som mangler klubtøj til at køre i, så har jeg 2 kortærmede trøjer, som jeg gerne låner ud på dagen til at tage uden på ens eget cykeltøj. Størrelsen er XL.

Skulle der være nogle af de nye, som mangler klubtøj til at køre i, så har jeg 2 kortærmede trøjer, som jeg gerne låner ud på dagen til at tage uden på ens eget cykeltøj. Størrelsen er XL.
Bent
- Michael Madsen SV
Nå det lader til at det mere bliver et socialride. Vi, 8 pedaleurs er blevet placeret alene i sidste startgruppe, dvs 8 minutter efter første start.
-
- Geografisk sted: Odense SV
Som jeg husker de andre år, går de ikke så meget op i startgrupper. Mere at der er et max på hver gruppe - så du møvrer dig bare op i første startgruppeMichael Madsen SV skrev: ↑13 okt 2025, 20:45 Nå det lader til at det mere bliver et socialride. Vi, 8 pedaleurs er blevet placeret alene i sidste startgruppe, dvs 8 minutter efter første start.
- Michael Madsen SV
Du har nok ret Knud 
Jeg kan dog se, at de i hvert fald sidste år brugte bruttotider ved Alpetramp(ingen registrering af hvornår man reelt starter), dvs. at hvis man var listet til at starte i gruppe 2, men valgte at starte i gruppe 1 fik man foræret de 2 minutter. Der var dermed 2 minutters forskel mellem deltagernes Stravatid og resultatlisten.
Men det vil da helt sikkert gavne os Pedaleurs med 8 minutter i banken ved startstregen
Jeg kan dog se, at de i hvert fald sidste år brugte bruttotider ved Alpetramp(ingen registrering af hvornår man reelt starter), dvs. at hvis man var listet til at starte i gruppe 2, men valgte at starte i gruppe 1 fik man foræret de 2 minutter. Der var dermed 2 minutters forskel mellem deltagernes Stravatid og resultatlisten.
Men det vil da helt sikkert gavne os Pedaleurs med 8 minutter i banken ved startstregen