Turbo torsdag d. 2/10 kl.17

Gruppen for dem, der har klare forventninger om at kunne skærpe formen successivt gennem sæsonen og vil træne seriøst, men knap så systematisk som Racerrøvene.
Mikkel Madsen

Re: Turbo torsdag d. 2/10 kl.17

Indlæg af Mikkel Madsen »

Kommer
Lars Rousing

Indlæg af Lars Rousing »

9 mand MK ialt ville med på tur denne flotte efterårsaften. Turen gik i SØ retning på nye veje for mit vedkomne, det var ret kringlet med masser af sving, der gav mange accelerationer. Et medvinds holdkørsel opdelt i 2 grupper, på sdr. Højrup landevejen. Gruppe jeg kørte i udførte det topdollar, rigtig flot kørt.
Jeg sluttede så af med af punktere i Dømmestrup, hvorefter vi valgte at afslutte turen, Bent og Allan blev tilbage og hjalp.
Tak for en god tur til alle.
Jeg kommer ikke tirsdag, Bent kommer med en tur.
Alan Askvig

Indlæg af Alan Askvig »

Super god Turbo tur på veje jeg ikke havde kørt før👍

Turen i dag var min sidste hverdags træning med LPdC i denne sæson - Jeg hopper nu i kælderen og kører Zwift som min vintertræning.
Hvis vejret er til det kører jeg med jer på landevejen i weekenderne.

Som nogle af jer ved har jeg været igennem en større kræftbehandling og er kommet rigtig godt ud på den anden side.
Den vigtigste spiller og motivation i min genoptræning har været cykling og styrketræning og ikke mindst jer LPdC medlemmer - hvor er det fantastisk at køre med Charme Pigerne, Motion, Super og Turbo - TAK for det 🤩
(RR må lige vente til næste sæson 😎)

Alan
Michael Kjærskov

Indlæg af Michael Kjærskov »

Alan Askvig skrev: 02 okt 2025, 21:13 Som nogle af jer ved har jeg været igennem en større kræftbehandling og er kommet rigtig godt ud på den anden side.
Den vigtigste spiller og motivation i min genoptræning har været cykling og styrketræning og ikke mindst jer LPdC medlemmer - hvor er det fantastisk at køre med Charme Pigerne, Motion, Super og Turbo - TAK for det 🤩
(RR må lige vente til næste sæson 😎)

Alan
Det vil jeg i den grad se frem til Champ 💪🏻 ❤️ 🚴🏻‍♂️💨 … jeg skylder dig jo et lead-out 😉
Michael Kjærskov

Think outside, no box required :D 🚴💨
Besvar