Italien 2018 Arco

Hvor skal turen gå til i år? Idéer til klubbens cykelrejser i ind - og udland vil blive fremført her.
Jakob Schwartz Mikkelsen
Indlæg: 66
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00

Re: Italien 2018 Arco

Indlæg af Jakob Schwartz Mikkelsen »

Det er en betalings app Charles....! :lol:
Brugeravatar
Allan Herskind
Indlæg: 1019
Tilmeldt: 30 jun 2020, 12:28

Re: Italien 2018 Arco

Indlæg af Allan Herskind »

Og formanden sender ikke postkort, men spurgte bare Facebook om de kunne hjælpe.
Det ku’ de så godt 8-) :|
Venlig hilsen
Allan Herskind
Vil du være med på vinderholdet?
Så kom og kør i Turbogruppen i 2024 :D
Bent Bächler
Indlæg: 348
Tilmeldt: 29 jun 2020, 19:11

Re: Italien 2018 Arco

Indlæg af Bent Bächler »

Bergfex plejer at have pålidelige vejrudsigter, og så er der både en dal og en bjerg temperatur:

https://dk.bergfex.com/sommer/arco-tren ... /prognose/
Bent
Jakob Schwartz Mikkelsen
Indlæg: 66
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00

Re: Italien 2018 Arco

Indlæg af Jakob Schwartz Mikkelsen »

Bent, du har helt misforstået konceptet, det drejer sig ikke om at finde den mest præcise vejrudsigt, men den bedste !
Jakob Schwartz Mikkelsen
Indlæg: 66
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00

Re: Italien 2018 Arco

Indlæg af Jakob Schwartz Mikkelsen »

Husk deadline for for bestilling af Gamba vin, olivenolie m.m. er i morgen. Min personlige mening er at Ripasso og Amarone fra Valpolicella smager som rigtig Italiensk rødvin, hvorimod de røde dråber vi får i Trento området typisk slet ikke kan måle sig med vinen fra det varmere klima sydpå 🍷

Jeg fandt dette eksempel, på en af de vine der plejer at blive købt mange af, fra Vin & Druen der sælger Gamba vin i DK, på vores prisliste koste vinen 121,- mod kr. 135,- købt i DK, og det er før en evt. forhandling om lidt ekstra rabat.

34A94205-9388-45E7-BB06-4C3576A48DC8.png
Brugeravatar
Allan Herskind
Indlæg: 1019
Tilmeldt: 30 jun 2020, 12:28

Re: Italien 2018 Arco

Indlæg af Allan Herskind »

Jeg holder mig altså til gode gamle Yr.no:
Vedhæftede filer
RivaVejr.PNG
Venlig hilsen
Allan Herskind
Vil du være med på vinderholdet?
Så kom og kør i Turbogruppen i 2024 :D
Brugeravatar
Allan Herskind
Indlæg: 1019
Tilmeldt: 30 jun 2020, 12:28

Re: Italien 2018 Arco

Indlæg af Allan Herskind »

Her er lidt info om Tour of the Alps.

https://tourofthealps.eu/en/spotlights- ... -the-field

Det kunne jo være sjovt hvis vi skulle bo på hotel med Astana og Sky.....
Venlig hilsen
Allan Herskind
Vil du være med på vinderholdet?
Så kom og kør i Turbogruppen i 2024 :D
Claus Mogensen
Indlæg: 209
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00

Re: Italien 2018 Arco

Indlæg af Claus Mogensen »

har i set vejrudsigten til næste lørdag/søndag? - plus 20 grade lørdag og plus 22 grader søndag med sol - det er noget andet end det vi har oplevet i marts/april måned her i Danmark.

Det bliver super med korte rør.

Claus Mogensen
Jakob Schwartz Mikkelsen
Indlæg: 66
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00

Re: Italien 2018 Arco

Indlæg af Jakob Schwartz Mikkelsen »

Hej Gutter

Så er der under en uge til vi drager sydover mod Italien. Jeg går ud fra at alle drivere har fået alt på plads med deres passagerer osv. Desuden går jeg ud fra, at alle ved hvem de skal køre med, og hvem de evt. skal bo på værelse med, såfremt der skal overnattes i dobbelt værelse, ellers må du forhøre dig hos din driver.

Vi ankommer alle mand fredag aften mellem kl. 20-21:00, og der er selvfølgelig bestilt aftensmad og overnatning til alle fra fredag til lørdag... der var vist et par stykker der var nervøse for at der skulle overnattes i bilen den første nat...

Forlydender vil vide, at det højst sandsynligt kan betale sig at dreje mod Berlin ved Neumünster, da der vist er lidt kaotiske forhold ved Elbtunellen i Hamburg.

Søndag kommer der et rykind på hotellet da der skal køres Tour Of The Alps, der starter fra Arco mandag. Måske nogle af rytterne skal bo på samme hotel som os. Her er de ryttere der foreløbig skal med i cykelløbet.
10242951-D494-4501-840A-F2239A7F47E9.png


Tirsdag over middag er der 24 mand der skal en tur på vin-/grappa smagning. Bussen henter os på hotellet kl. 13:00.

Onsdag spiser vi ikke aftensmad på hotellet, men tager på en restaurant, hvor vi får en tre retters menu.

Torsdag eftermiddag ankommer Gamba med vinen og den jomfruelige olie der er blevet bestilt hjemmefra (nærmere om betaling følger til de der har bestilt produkter fra Gamba.

“Bent” der er indkøbt dansk havregryn af den grovvalsede slags, så du ikke skal køre på tom mavse. Det ser ud til at temperaturen bliver +20˚C og indtil videre med tørvejr, de første dage vi er dernede (oplysning fra en påstås det “pålidelig” vejr app).

Sidst men ikke mindst vil jeg ønske alle biler en rigtig god tur på fredag, og til alle drivere og hjælpedrivere - kør forsigtigt !!

Mvh
Jakob
Bent Bächler
Indlæg: 348
Tilmeldt: 29 jun 2020, 19:11

Re: Italien 2018 Arco

Indlæg af Bent Bächler »

Citat ““Bent” der er indkøbt dansk havregryn af den grovvalsede slags, så du ikke skal køre på tom mavse.”

Synes godt om! :D
/Bent
Bent
Besvar