Så fik vi kørt 4. Og sidste afdeling af cuppen. Den var meget velarrangeret af pedaleur. Kæmpe tak for indsatsen til alle der var med til at gøre det til et sikkert og godt løb.
I gruppe 2 havde de foregående afdelinger vist at cmo var klart det stærkeste hold. Vi aftalte fra starten at forsøge at køre for Frederik der havde muligheden for en samlet 3. Plads.
Første gang på bakken kommer han planlagt afsted med cmo drengene. Vi andre kæmpede for at komme med uden held. De holdt ikke sammen længe foran og først måtte den ene cmo mand slippe og kort efter slap Frederik. De 2 cmo sad foran og vi var nu 3 pedaleur i forfølger gruppen. Det lykkedes at hente de 2 cmo og straks kørte deres 3. Mand kontra. Jeg kørte med så vi ikke skulle jagte igen.
Det viste sig at jeg var kommet afsted med en meget stærk rytter og han trak som et godstog i vinden. Jeg kunne kun tænke på Mads P som jeg sad og kæmpede med at holde hjul. På sidste omgang var han dog tydeligt presset og jeg kunne byde ind med føringer. Han fik dog næsten ene mand holdt resten af feltet væk og vi kom i mål med 1 minut til de nærmeste forfølgere.
Jeg kunne have vundet men lod ham få den da det var hans fortjeneste at vi holdte de andre bag os.
Min 2. Plads i sidste afdeling rakte til en samlet delt 4. Plads. 1 2 og 3 blev besat af de suveræne cmo drenge.
Spar D
Beretninger fra de forskellige cykelløb.
-
Gå til
- Vintertræning - landevej, bane, spinning, løb
- ↳ Mørkemandstræning
- ↳ Cykelbanen
- ↳ Fri Fredag
- ↳ Weekendture og andet (den for alle)
- MTB, gravel og cross
- ↳ MTB, gravel og cross gruppe
- Det for alle (socialt m.m.)
- ↳ Den almene
- ↳ Slyngelstuen