Hjælper spar d

Her lægges cykelløb fra ind og udland, som ikke er tilskudsberettiget. Du kan også reklamere for et arrangement, du kender til. Man kan også skrive kommentarer til de forskellige løb.
Nina Egesborg

Re: Hjælper spar d

Indlæg af Nina Egesborg »

Hvor skal vi mødes kl. 17?

@Karin - Har ikke mulighed for at cykle derned, da mine hjul er tilbagekaldt og er uden cykel de næste uger :cry:

Nina
Brugeravatar
Allan Herskind

Indlæg af Allan Herskind »

Hej alle hjælpere,
Jeg har lige lovet at hjælpe med afviklingen af vores egen afdeling, og her kommer lidt detaljer:
(Bemærk venligst at der er ændret start, mål og afslutning i forhold til sidste gang. Ruten er den samme)

Du har meldt dig som hjælper til SparD Cup d. 19/8-2025. Som medhjælper mødes vi kl. 17.00 her:
Nyrupvej 54 (øst for) Nyrup
5620 Glamsbjerg
https://www.google.com/maps/search/Nyru ... FQAw%3D%3D

Her vil vi gennemgå den endelige rute samt jeres poster. I vil også få en instruktion i hvad det vil sige at være flagpost. (Ruten er vedlagt i PDF)
Hvis du kommer på cykel vil det være perfekt, da det så vil være nemt at komme ud til jeres post.
I vil få udleveret et flag til at stå med, og opfordres til at medbringe en Pedaleur trøje til at stå med under løbet, så vi kan flage med vores fine trøjer.
Efter løbet vil der være en sandwich og en vand her:
Frøbjerg-Orte Friskole
https://www.google.com/maps/place/Fr%C3 ... FQAw%3D%3D

Hvis du bliver forhindret i at komme eller har spørgsmål, så giv venligst besked på Allan@herskind.org 42129490
(Nikolaj, dit afbud er noteret)

Med venlig hilsen

Allan Herskind
Le Pedaleur de Charme
Vedhæftede filer
lpdc-tactic-2025.jpg
lpdc-tactic-2025.jpg (248.66 KiB) Vist 6097 gange
Venlig hilsen
Allan Herskind
Brugeravatar
Per Schmidt Nielsen

Indlæg af Per Schmidt Nielsen »

"Officiel" parkering er i Orte i år pga. festspil, men det er smartest hvis hjælperne parkerer ved start - på Nyrupvej vest for ruten og så kører til Orte efter løbet.
Brugeravatar
Michael Skjærup Nielsen

Indlæg af Michael Skjærup Nielsen »

Brugeravatar
Morten Kingo
Geografisk sted: Bellinge, Odense SV

Indlæg af Morten Kingo »

Nicolai Rørdam skrev: 16 aug 2025, 15:57 Må med beklagelse melde fra som hjælper, har glemt en anden forpligtelse… Sorry venner. 🙏
Jeg kan overtage flagposten.
Kommer på cykel…
Karin Søndergaard

Indlæg af Karin Søndergaard »

Hej,

Mette og jeg satser på at cykle ad denne rute:
https://strava.app.link/c5wX1XesWVb — 2025-08-19_Tactic cup LPDC - ruten fra Dalum.

Spar D-ruten er lagt på, så hvis I vil downloade, burde den kunne følges fra Dalum og ud til den enkeltes flagpost.

God tur - og vi ses.

Hilsen Karin 😊😎
Morten Hvid

Indlæg af Morten Hvid »

Kæmpe high five og tak til alle hjælpere ude på ruten. Det var virkelige styr på sagerne og det var trygt og sikkert at race rundt derude 👏💪👌 tak for det 🙏
Brugeravatar
Per Schmidt Nielsen

Indlæg af Per Schmidt Nielsen »

Mange tak til alle hjælpere i går, jeg har ikke hørt andet end at vi fik lavet en god, sikker afvikling af løbet på trods af der var mere trafik i området end der plejer. I min gruppe var der en lastbil der kørte modsat og var på vej fra Årupvej ud mod Ladegårde, men den blev fin holdt tilbage et stykke fra krydset.

Og også et hyggeligt arrangement i Orte bagefter.

Der var noget syntes at jeg kunne have hilst mere på flagposterne, men efter jeg havde overlevet Bamsebakken første gang i frontgruppen, så var det ren overlevelse resten af løbet med fokus på aerodynamik og ikke at lave huller i svingene, som skulle lukkes efterfølgende :lol: :lol:
Besvar