RR 27.3 kl. 18

Indlæg fra gruppen, hvor der køres og trænes med henblik på cykelløbsrace, så man vil være i stand til at begå sig i den allerforreste gruppe i motionsløb.
Henrik Christensen
Indlæg: 6
Tilmeldt: 29 jun 2020, 21:14

Re: RR 27.3 kl. 18

Indlæg af Henrik Christensen »

7 mand blev guidet af Daniel gennem aftenens træning. En fin debut som holdleder Daniel 👍 og godt planlagt - jeg stemmer for mere af den slags.
De 3x10 minutters interval bed godt i ben og lunger :twisted: og selvom vi ikke nåede Vissenbjergbakken, var race frem til bakken i Hesbjerg Skov og Militær Bakken et ok alternativ. Et kort rulleskifte blev det også til. :D
Alt i alt en super første træningsaften.
Hans Chr. Hansen
Indlæg: 283
Tilmeldt: 30 jun 2020, 17:25

Re: RR 27.3 kl. 18

Indlæg af Hans Chr. Hansen »

Meget fin tur. Vi nåede de 3x10 minutter, men det var for mørkt til Vissenbjerg. Vi tog en hård bakke i Hesbjerg-skoven i stedet og sluttede på militærbakken, som Daniel fløj op over. Det kan vores hidtidige bjergkonge, Casper, ikke være helt tilfreds med. Der er lagt op til drabelige dueller i de kommende måneder :D Tak for en god aften!
Daniel Voetmann

Re: RR 27.3 kl. 18

Indlæg af Daniel Voetmann »

Tak for en god træning, og tak fordi i synes det var okay planlagt.
Jeg skal lige vænne mig til det der holdleder halløj, men øvelse gør mester😊

fedt at i var med på at køre lidt intervaller, og jeg synes det gik fint, på en god rundstrækning, de der 20/40 intervaller nipper godt😊

Mørket kom lige lidt hurtigere en jeg havde tænkt over, så vi nåede ikke vissenbjerg, men fik kørt et par gode bakker Hesbjerg og militærbakken
Og vi fik også kørt lidt rulleskift, det skal vi lige øve os lidt mere på😊, men det var jo også første træning i den nye sæson. det er bare en fed fornemmelse når det spiller

Med hensyn til mørket så tror jeg det er en god ide hvis vi kan finde lidt forskellige rundstrækninger tæt på Odense vi rimelig hurtigt kan komme ud til ca 20-40 minutter så vi kan køre intervallerne, eller de små cykelløb der ude og så stadig nå at køre lidt blandet bagefter så i må gerne lige komme med nogle ideer hvis i har nogen gode steder

Men jeg kørte faktisk lige et par ekstra runder ude ved Korup (den nye cykel var ikke til at stoppe)😊

Ud af langesøstien fra Odense, i villestofte drejer man til venstre af tyrsbjergvej ind mod Korup, i Korup til højre af åbakkevej og så ind på langesøstien igen og så til højre af tyrsbjergvej igen
Der er gadelygter hele vejen rundt og der kører ingen biler.
Så der kunne man måske slutte af så man kan komme op på 2,5-3 timers træning
Og man kunne faktisk fint køre lidt race der ude, hvor Odense skiltet i Korup kunne være en fin målstreg😊

Jeg kommer ikke torsdag, men mon ikke Jesper har noget i ærmet.

Ellers har jeg et godt forslag til et interval som også kan køres på hometrainer hvis det bliver snevejr😊
Jesper Andersen
Indlæg: 806
Tilmeldt: 29 jun 2020, 18:02

Re: RR 27.3 kl. 18

Indlæg af Jesper Andersen »

Ser ud til at det har været super træning og i tråd med det vi talte om på træningsmødet.
Vedrørende torsdag så er det jo helligdag hvilket betyder tur kl 9. Nu ser vejret jo ikke ud til at være specielt med os og jeg har selv en påskefrokost ved middagstid. Lige nu ser det ud til
at blive bedre sidst på ugen og jeg melder selv noget ud hvis det er cykelvejr.
Jesper Andersen
Allan Friis Madsen
Indlæg: 191
Tilmeldt: 05 jul 2020, 17:49

Re: RR 27.3 kl. 18

Indlæg af Allan Friis Madsen »

Det godt i går til den. Jeg glæder mig til at være med efter skiferien .
Besvar