på Palles opfordring har jeg en tur. En af de velkendte, Holmstrup, Hesbjerg, Langesø derfra langesøstien til Padel.dk-pølser.
Langesø tilpasses tur efter fremmøde, alle kan være med.
Meld ind om du kommer ellers tager jeg raceren,
Gravel MTB torsdag d. 7 august
-
Re: Gravel MTB torsdag d. 7 august
I det selskab kan det kun blive en skøn tur
Kommer glad.
Kommer glad.
Kom glad 

- Morten Kingo
- Geografisk sted: Bellinge, Odense SV
-
-
Kommer desværre ikke fordi jeg ligger syg. God tur til jer.
- Morten Kingo
- Geografisk sted: Bellinge, Odense SV
Dejlig tur på grus, skovveje og asfalt, hvor Rousing på sidstnævnte underlag på en lille stigning skulle vise, hvordan man rigtig træder watt og sprang kæden - et kort øjeblik flakkede øjnene rundt efter Roger, som plejer at redde os i sådanne reparationer, men han var ikke med på dagens tur
Imens vi stod hjælpeløse og kiggede rundt, viste Palle hvad de hemmelig træstammetasker på styret gemmer på - lækkert reparationsgrej til bl.a. at klare Rousings sprungne kæder, men også lappegrej og endda ekstra tubeless væske, som Charles senere måtte benytte sig af
Det er dejligt at køre med rutinerede klubkammerater, som redder os fra den ene efter den anden defekt

Imens vi stod hjælpeløse og kiggede rundt, viste Palle hvad de hemmelig træstammetasker på styret gemmer på - lækkert reparationsgrej til bl.a. at klare Rousings sprungne kæder, men også lappegrej og endda ekstra tubeless væske, som Charles senere måtte benytte sig af

Det er dejligt at køre med rutinerede klubkammerater, som redder os fra den ene efter den anden defekt