Det var en fantastisk aften til en træningstur med klubkammeraterne.
Jeg er i øjeblikket i ren cykel eufori og har lyst til at køre intervaller overalt; især på bakker, på det flade, i sving og …..og…..
Det var en ren fest for mig, indtil jeg blev gjort opmærksom på at turen ikke var forløbet som planlagt.
Jeg påtager mig ansvaret for min del af anarkiet, hvor jeg glemmer alt om turlederrollen og de tanker og ideer der ligger til grund for aftenens tur.
Jeg undskylder og vil bestræbe mig på at være mere opmærksom på turlederens instrukser fremover.
Super 19. juni 2025
-
Re: Super 19. juni 2025
Vi var 13 med med på bakketuren til Vissenbjerg mv.
Ny ombord var Lars "nabo", som kom fint med rundt, på trods af den til tider anarkistiske kørsel
. Det lød som om han var frisk på fremtidig deltagelse, måske med nogle ture med motion for at få føling med at køre i gruppe.
Roger -undskyldning accepteret, men jeg mener ikke du alene skal stå til ansvar. Når vi er så stor en gruppe er det vigtigt, at alle holder øje med om der er samling mv.
Ny ombord var Lars "nabo", som kom fint med rundt, på trods af den til tider anarkistiske kørsel

Roger -undskyldning accepteret, men jeg mener ikke du alene skal stå til ansvar. Når vi er så stor en gruppe er det vigtigt, at alle holder øje med om der er samling mv.