Kære Charmepiger.
Vejret ser ikke for godt ud, men dog ser det ud til at være tørt kl. 17.00, hvor vi skal køre.
Så hvis det holder tørt, kører vi en tur på ca. 51 km til Langesø. Hold øje med Forum, jeg kunne finde på at aflyse, hvis alt virker for vådt. Jeg kunne derfor egentlig også godt tænke mig en tilbagemelding fra Jer, hvorvidt I er indstillet på at køre eller ej i dag.
Næste tirsdag kører Tina Good Vibes Only. Husk at tilmelde Jer, hvis I skal med. Se Tinas opslag vedr. arrangementer. Som altid er der selvfølgelig mulighed for selv at arrangere en tur med afgang fra Planken.
Husk også tilmelding til mekanikerkursus.
Tina har trykket et ribben ved uheld på mountainbike. Umiddelbart ser det ikke ud til, at Tinas fravær bliver langvarigt, men vi må se. I hvert fald planlægger Tina en tur på torsdag, men hold øje med Forum.
Selv er jeg der, hvor jeg nok er nødt til at hellige mig mit afgangsprojekt. Der vil derfor ikke fast være planlagt tur fra mig torsdag, med mindre jeg kører med og ingen andre har gjort det. Så i forhold til Tinas uheld og nin instabilitet lige pt., er vi nødt til i fællesskab at holde liv i cyklingen her på falderebet af en fantastisk sæson.
Lad mig høre fra Jer, hvad I tænker vedr. dagens træning.
Mange hilsner
Nina
CP 11.09.18 og lidt mere
-
Re: CP 11.09.18 og lidt mere
Godmorgen Nina. Hvis det er tørvejr, kommer jeg til planken. Men hvis det regner eller der er stor sandsynlighed for regn, har jeg det som dig, så bliver jeg hjemme
Jeg holder øje med Forum
Håber vi ses senere

-
Hej Nina
Jeg er lidt spændt for i dag, så har svært ved at vurdere nu, om jeg kan nå det i eftermiddag. Men hvis der er tid, og der ikke er regn på programmet, deltager jeg gerne.
God bedring til Tina og god arbejdslyst med projektet
Kh. Dorte

Jeg er lidt spændt for i dag, så har svært ved at vurdere nu, om jeg kan nå det i eftermiddag. Men hvis der er tid, og der ikke er regn på programmet, deltager jeg gerne.
God bedring til Tina og god arbejdslyst med projektet

Kh. Dorte
-
Hej Nina
Jeg vil gerne med i aften, hvis det holder tørvejr
Øv med dig Tina. Håber du hurtig bliver klar igen.
Kh. Janne
Jeg vil gerne med i aften, hvis det holder tørvejr

Øv med dig Tina. Håber du hurtig bliver klar igen.
Kh. Janne
Hejsa
Tror ikke jeg kommer, og slet ikke i regnvejr .
Rigtig god bedring Tina.
Kh Lene
Tror ikke jeg kommer, og slet ikke i regnvejr .
Rigtig god bedring Tina.
Kh Lene
-
Hej Nina,
Jeg kommer ikke i dag - heller ikke selvom det bliver tørvejr
. Regner med at komme på torsdag 

Kh. Karin.
Jeg kommer ikke i dag - heller ikke selvom det bliver tørvejr
Kh. Karin.
-
Kære Charmepiger
Det regner fortsat her en god time før vi skal mødes.
Jeg synes det hele ser lidt for vådt og surt ud, så jeg kommer ikke til planken.
God tur, hvis nogen af Jer er lidt mere sej end mig.
Det regner fortsat her en god time før vi skal mødes.
Jeg synes det hele ser lidt for vådt og surt ud, så jeg kommer ikke til planken.
God tur, hvis nogen af Jer er lidt mere sej end mig.

-
Hej igen. Jeg hopper fra i aften. Jeg er helt gennemblødt efter en tur på cyklen hjem fra OUH
God tur til dem der måske kører og god bedring til dig Tina