Grejsdalsløbet 2024

Beretninger fra de forskellige cykelløb.
Besvar
Charles Mejner Thorarinsson
Indlæg: 251
Tilmeldt: 30 jun 2020, 20:42

Grejsdalsløbet 2024

Indlæg af Charles Mejner Thorarinsson »

Måske nogen af de 16 Pedaleur's der var i Vejle i dag, vil fortælle lidt om hvordan det gik :D
Pokaler ? eller hygge ?
Karin Søndergaard
Indlæg: 927
Tilmeldt: 29 jun 2020, 23:27

Re: Grejsdalsløbet 2024

Indlæg af Karin Søndergaard »

Lige lidt indtryk fra en skøn, skøn dag i Vejle og omegn. Vi var vist 14-15 stykker, fordelt på forskellige distancer og typer (gravel/race) 🚴‍♀️🚴‍♂️🚴‍♀️🚴‍♂️. Der var gode hm, men efter Italien gik det jo som smurt.

Det var virkelig gode ruter i år - og ingen by-kørsel, så alt virkede gennemtænkt og sikkert - ja, selv vejret var i top 😎🌞😎. Fine depoter og god chili con carne i mål blev der også budt på.

Vi var så glade, da vi sad og talte bagefter, så vi talte om, at det kunne være hyggeligt at lave en tur derover og køre en/nogle af GL-ruterne - måske en søndag 😉😎.

Mange hilsner fra Lene C., Pernille og Karin 🤗
Allan Friis Madsen
Indlæg: 205
Tilmeldt: 05 jul 2020, 17:49

Re: Grejsdalsløbet 2024

Indlæg af Allan Friis Madsen »

Jeg deltog på de 165 km. Det blev en hård omgang med start i første gruppe. Der var mange unge stærke til start og efter ca. 30 km kørte de hurtigste væk.
Efter 15 km I en mindre gruppe hvor vi kørte over gl. Kongevej der nu lå først på ruten kom der flere ryttere op og jeg sad i en 20 mands gruppe frem til depotet der lå efter 110 km. Jeg kørte i depotet da jeg var godt brugt og gruppen kørte videre.
Der kom dog nogle andre op og sad i en gruppe på ca. 10 indtil km 125 hvor jeg kørte i et hul og punkterede. Så var der kun 40 km solo hjem.
Alt i alt et godt og velorganiseret løb som altid i Vejle i pragtfuldt vejr.
Besvar