Spar D Cup. 1st afdeling i Nyborg

De fynske motionsklubbers løbsserie på landevej.
Brugeravatar
Allan Herskind
Indlæg: 928
Tilmeldt: 30 jun 2020, 12:28

Re: Spar D Cup. 1st afdeling i Nyborg

Indlæg af Allan Herskind »

Øv øv da, Frank. Det lyder ikke godt, og jeg forstår ikke hvorfor sådan noget kan forekomme.
Det er dog Per der er klubbens kontakt til Cuppen, så går ud fra han svarer dig.
Jeg håber der findes en læsning.
Venlig hilsen
Allan Herskind
Vil du være med på vinderholdet?
Så kom og kør i Turbogruppen i 2024 :D
Brugeravatar
Per Schmidt Nielsen
Indlæg: 521
Tilmeldt: 30 jun 2020, 08:09

Re: Spar D Cup. 1st afdeling i Nyborg

Indlæg af Per Schmidt Nielsen »

Uha, det var det hårdeste cykelløb jeg ikke har kørt, iskoldt og jeg skal beklage den kaotiske nummerudlevering, jeg burde være blevet i bilen :lol:

Frank, jeg har sendt din besked videre til de andre som står for cuppen. Og det som vi der står for cuppen, er nok kun at agere i forhold til det sportslige. Så hvis du synes der har været grov uagtsomhed, og du ved hvem det er, så skriv mig en mail på psn@centic.dk
Jesper Andersen
Indlæg: 799
Tilmeldt: 29 jun 2020, 18:02

Re: Spar D Cup. 1st afdeling i Nyborg

Indlæg af Jesper Andersen »

Øv Frank. Hvad med dig selv, er du ok ?
Som du beskriver det, er det da om at få fat i 'synderen' og køre den over forsikring.
Men det er jo nok ikke lige i morgen du har ny cykel :x
Jesper Andersen
Frank Rosander
Indlæg: 97
Tilmeldt: 21 apr 2021, 13:41

Re: Spar D Cup. 1st afdeling i Nyborg

Indlæg af Frank Rosander »

Har snakket med ham...alt godt...og han tager også skylden, for at kører for langt til venstre. Til Per...ingen anmeldelser. Det er ikke det jeg ønskede..men bare opmærksomhed på sikkerheden. Jeg har skrevet mail til løbs ledelsen
Brugeravatar
Allan Herskind
Indlæg: 928
Tilmeldt: 30 jun 2020, 12:28

Re: Spar D Cup. 1st afdeling i Nyborg

Indlæg af Allan Herskind »

Nå, men lidt beretning fra noget af løbet skal vi også have.
Roger og mig deltog i gruppe 3 på en våd og kold aften.
Samtidig blæste det også helt pænt.

Tilsyneladende er der rykket en del tidligere gruppe 2 kørere ned i gruppe 3, og der blev godt nok startet hårdt ud.
Jeg holdt dog fint med til vi kom ud på det lange stykke med sidevind fra højre.
Her blev der så kørt linie i venstre side af vejen, resulterende i manglende læ og stadig med høj fart.
Det kneb mig lidt at hænge på, og jeg var egentligt heller ikke kommet for at køre i venstre side i en gruppe med ca. 15 mand!
Så jeg kørte i højre side og blev tabt bagved. Heldigvis kom Roger op bagfra, så vi kunne følges ad hjem til målstregen.
Overhalede i øvrigt Frank i vejsiden, blot for at blive overhalet af ham igen senere :-). Det må jo hjælpe at træne :-)
Roger og mig kørte så kun 1 omgang og fik vores sandwich og sodavand efterfølgende. Og vi stod faktisk og hyggede os i det kolde vejr, da vi havde godt med tøj på og havde fået varmen af det høje tempo!
Godt kørt af jer der gennemførte, og når man først kom i gang, gik det jo.

Efterskrift:
Jeg tror jeg, i alle de år cuppen har været kørt, har kørt i gruppe 3, og har aldrig oplevet liniekørsel i venstre side før. Dette betragter jeg ikke som værende i cuppens ånd og jo bestemt heller ikke i færdselslovens. Og jeg bryder mig ikke om det!
Jeg overvejer derfor at bede om at blive rykket til gruppe 4, hvor flere af dem vi kørte i gruppe 3 med sidste år også er med, og hvor der køres motionsløb.
Venlig hilsen
Allan Herskind
Vil du være med på vinderholdet?
Så kom og kør i Turbogruppen i 2024 :D
Roger Oinas Larsen
Indlæg: 246
Tilmeldt: 03 jul 2020, 00:26

Re: Spar D Cup. 1st afdeling i Nyborg

Indlæg af Roger Oinas Larsen »

@Frank. Det var en ualmindelig sur afslutning på en ellers sur aften.

Mht. placering i gruppe er jeg i hvert fald fejlplaceret i Gr.3.
Jeg oplevede at blive kørt ud af hjulet :oops: Det accepterer jeg kun hvis det der mig der der står for det :D

Jeg vil bede Per om at få mig rykket ned i Gr.4.
Brugeravatar
Per Schmidt Nielsen
Indlæg: 521
Tilmeldt: 30 jun 2020, 08:09

Re: Spar D Cup. 1st afdeling i Nyborg

Indlæg af Per Schmidt Nielsen »

Allan, vil du rykkes ned?
Brugeravatar
Allan Herskind
Indlæg: 928
Tilmeldt: 30 jun 2020, 12:28

Re: Spar D Cup. 1st afdeling i Nyborg

Indlæg af Allan Herskind »

Yes, please :?
Venlig hilsen
Allan Herskind
Vil du være med på vinderholdet?
Så kom og kør i Turbogruppen i 2024 :D
Allan Friis Madsen
Indlæg: 184
Tilmeldt: 05 jul 2020, 17:49

Re: Spar D Cup. 1st afdeling i Nyborg

Indlæg af Allan Friis Madsen »

Det er simpelthen under al kritik i forhold til dem der er skyld i Franks styrt. Jeg håber du finder ud af noget med forsikringen. Jeg prøvede det for en del år siden hvor jeg knækkede en ramme. Jeg fik den dækket forsikringen minus noget afskrivning i forhold til alder.
Dem der kørte i gruppe 3 og oplevede kørsel i venstre side af vejen burde orientere om nr. På rytterene og de burde diskes. Hvis der ikke køres efter færdselsloven så ønsker jeg ikke at deltage.
Brugeravatar
Per Schmidt Nielsen
Indlæg: 521
Tilmeldt: 30 jun 2020, 08:09

Re: Spar D Cup. 1st afdeling i Nyborg

Indlæg af Per Schmidt Nielsen »

Hej alle

Kritikken er viderebragt til cuppen sammen med ønske fra Allan H og Roger om at blive rykket ned i gruppe 4.
Besvar