Lørdag 24. februar, kl. 9.00

Indlæg vedrørende weekendturene og andre ture som ikke foregår i mørke.
Michael Kjærskov
Indlæg: 402
Tilmeldt: 29 jun 2020, 20:30

Lørdag 24. februar, kl. 9.00

Indlæg af Michael Kjærskov »

Den store schnitzel med hele svineriet er bestilt til dagens generalforsamling :D ... så skal der være en nogenlunde chance for at jeg rammer bjergvægten i uge 18 skal weekenden indledes med en Z2-tour (...også kendt som fedtsyreforbrændingszonen ;) )

Er aftenens førnævnte schnitzel samtidig af nogenlunde vanlig størrelse skal weekenden skydes i gang med en tur der mindst runder 3,5-4 timer på klokken & 3 cifre på Stravakontoen 💪🏻

Vejrmæssigt er der lovet vind fra syd, så jeg påtænker en tur som vil give lidt af det hele og udsigt over det sydfynske øhav. Turen kan ses her:

https://www.strava.com/routes/3084805110231958502

Håber at vi bliver flere til at dele føringerne 🤞🏻
Michael Kjærskov

Think outside, no box required :D 🚴💨
Jesper Andersen
Indlæg: 799
Tilmeldt: 29 jun 2020, 18:02

Re: Lørdag 24. februar, kl. 9.00

Indlæg af Jesper Andersen »

Ser frem til en tur i ok vejr 👍
Jesper Andersen
Bent Bächler
Indlæg: 309
Tilmeldt: 29 jun 2020, 19:11

Re: Lørdag 24. februar, kl. 9.00

Indlæg af Bent Bächler »

Kommer
Bent
Steinbjørn Hansen
Indlæg: 104
Tilmeldt: 30 jun 2020, 13:38

Re: Lørdag 24. februar, kl. 9.00

Indlæg af Steinbjørn Hansen »

Så kan den vist ikke trækkes længere og på tide at komme igang med udendørssæson. Glæder mig og kommer med stor appetit😋🚙💨 - også hvis det ender som fejeblad🧹😳😉 for selskabet er altid godt🥰
Lars Rousing
Indlæg: 264
Tilmeldt: 02 jul 2020, 05:12

Re: Lørdag 24. februar, kl. 9.00

Indlæg af Lars Rousing »

Kommer på bagerste hjul
Michael Andersen
Indlæg: 114
Tilmeldt: 29 jun 2020, 19:39

Re: Lørdag 24. februar, kl. 9.00

Indlæg af Michael Andersen »

Kommer som 6. mand og prøver at finde et baghjul mere. :D
// Michael A
Brugeravatar
Per Schmidt Nielsen
Indlæg: 516
Tilmeldt: 30 jun 2020, 08:09

Re: Lørdag 24. februar, kl. 9.00

Indlæg af Per Schmidt Nielsen »

Kommer
Casper Bjerring
Indlæg: 177
Tilmeldt: 02 jul 2020, 08:31

Re: Lørdag 24. februar, kl. 9.00

Indlæg af Casper Bjerring »

Kører med noget af vejen men dreje nok fra.. det er lidt langt for februar 😜
Brugeravatar
Per Schmidt Nielsen
Indlæg: 516
Tilmeldt: 30 jun 2020, 08:09

Re: Lørdag 24. februar, kl. 9.00

Indlæg af Per Schmidt Nielsen »

Jeg har været ramt af lidt siddesår efter mange timer på vinterlågen på det seneste. Så med de tørre forhold tillader jeg mig at dukke op på sommerracer, hvor saddel/position er være bedre.
Michael Kjærskov
Indlæg: 402
Tilmeldt: 29 jun 2020, 20:30

Re: Lørdag 24. februar, kl. 9.00

Indlæg af Michael Kjærskov »

9 morgenfriske Pedaleurs mødte op til “schnilzelafstraffelse” i form af en tur til den sydfynske kystlinje mellem Faaborg og Svendborg (en super lækker tur hvis jeg selv skal sige det & må have lov at være lidt selvfed et kort øjeblik)

Der blev ved Planken allerede meldt ud om fantastiske udsigter, risiko for store huller i vejene samt vand og væltede træer på/og langs vejene - og alle disse ting viste sig at holde stik :D Eneste forudsigelse der manglede var at Michael Andersen skulle trækkes med en drilsk flintesten der viste sig at koste os mindst 3 stop og lidt mere tid på landevejene end først beregnet - MEN hvad gør det på sådan en fantastisk pre-forårs lørdag ☀️☀️☀️

Som kilometerne løb på faldt folk stille og roligt fra. Casper Bjerring skulle hjem og lave badeværelse, Rousing kørte i forvejen ved et af Michael’s flintestensstop, og Denys skød genvej hjemover for ikke at komme over 150 km. :shock: Dette betød at vi var 6 tilbage da vi ramte Odense. Tror ikke at mange af os havde noget overflødig energi med hjem, da min fornemmelse var at ALT var blevet efterladt “derude” :D

Tusind tak for turen til jer alle - en tur jeg personligt gerne gentager den ene eller den anden vej rundt ;) ☀️☀️☀️
Michael Kjærskov

Think outside, no box required :D 🚴💨
Besvar