Tak for indspark og -puts fra Tue og Steinbjørn - og jeg kan ikke være mere enig
Jeg havde selv Grejsdalen Gravel, Coast to Coast, Hærvejen (Jelling - Viborg) og Langeland Gravel på min bucketliste.
Men også løb som Holstebro Gravel, Strade Forestali v. Ry/Silkeborg, Marsk Gravel v. Ribe, Gravel Challenge Blåvandshug og nogle af løbene i og omkring Nationalpark Thy pirrer mit nysgerrigheds gen
OG så er der jo alle de svenske gravelløb lige på den anden side af Øresundsbroen der lægger op til en weekend-tour
Den største udfordring jeg ser ved nogle af de ovenstående løb er dog afstanden og at man kører fra A til B i enkelte af dem. Så det kræver lidt logistisk planlægning.
Det der tiltaler mig ved at køre gravelløbene er at jeg fornemmer, at der er knap så meget kørsel i større grupper, hvor der bliver taget chancer og er hardcore fokus på race og placeringer - og så er der hele naturoplevelsen, hvor man kommer helt tæt på
Det kunne være fedt at samle en flok Pedaleurs til nogle af de ovenstående løb - evt. i klubregi