Alpetramp 2023

Beretninger fra de forskellige cykelløb.
Besvar
Knud Pedersen
Indlæg: 611
Tilmeldt: 29 jun 2020, 16:07
Geografisk sted: Odense SV

Alpetramp 2023

Indlæg af Knud Pedersen »

Så blev årets Alpetramp gennemført, og der var ikke meget zone 2 over det🥵 Allan Madsen blev flot nr 4 på den korte distance 💪
Jeg blev sat efter 2. bakke (som sædvanligt), og så var det ellers bare at grave dybt og prøve at finde nogle andre i samme båd. Efter golfbakken kom Per susende forbi efter en af de hurtige kvinder - og dem lykkedes det længe at følge.
Alpetramp nr 11 for mit vedkommende (og tiderne bliver ikke bedre 🙁), men dejligt at slutte sæsonen af med dette løb, hvor der selvfølgelig blev serveret rundstykker ved start og suppe i mål😋
Denne gang en præmie, men tror den havde været tiltænkt Steen (Durano Plus dæk)😁
Steen Jæger
Indlæg: 174
Tilmeldt: 10 maj 2022, 16:22

Re: Alpetramp 2023

Indlæg af Steen Jæger »

Om det er Durano, Viborg eller et 3. dækmærke er ligemeget - jeg køber gerne punkterfri dæk.
Brugeravatar
Allan Herskind
Indlæg: 921
Tilmeldt: 30 jun 2020, 12:28

Re: Alpetramp 2023

Indlæg af Allan Herskind »

Jeg kørte også 62 km distancen i dag.
Det gik vældig godt, dog kunne jeg ikke helt holde hjul på Bent og Jonas.
Du må jo ved at være i OK form igen Bent. Godt at se.
Og ingen uheld eller farlige situationer selvom der var lidt forskelligt på vejene rundt omkring.
Dejligt at køre et løb igen, jeg tror jeg vil køre et par stykker mere i næste sæson.
8 Pedaleurer på gennemførtlisten, og en del flere medlemmer der kørte for andre, så vi var vældig godt repræsenteret.
Rigtig hyggeligt at snakke med så mange igen, og der køres Alpetramp igen d. 20/1-2024 forlød det fra arrangøren.
Dog kommer der ingen Stjernetramp!
Og så blev det sidste tur på sommercyklen for denne gang. Nu staldes den op og restituere til foråret.
Venlig hilsen
Allan Herskind
Vil du være med på vinderholdet?
Så kom og kør i Turbogruppen i 2024 :D
Besvar