Så blev sidste tur kørt og det på sommerraceren

. Som der blev skrevet manglede vi desværre forplejningen fra familien Askvig
Det gik alligevel. Vi var nogle stykker som kørte runderne uden fastlagte intervaller men med god fart på. Derefter hjem over Ravnebjerg.
Det har været en fin vintersæson og med god deltagelse. Der er fint fremmøde både dem der køre de fastlagte intervaller og så dem som 'kører noget andet'. Alle får noget ud af det.
Når jeg taler med folk fra andre klubber så er det extraordinært at vi er så mange der kører klubtræning udendørs i vinterperioden.
Ruten som vi benytter har vi kørt i flere år og personligt synes jeg den er optimal som vinterrute. Nem at køre intervaller på og med god sikkerhed.
Personligt synes jeg også at vores vinterprogram fungerer. Der hvor der måske har været en udfordring er hvor 12 ugers programmet slutter og vi skal over på det mere hårde Preseason program. Der har vi ikke kørt ret mange af de hårde intervaller. Der har været sygdom og dårligt vejr bl.a.
Men nu står sæsonen for døren og jeg håber at dem der har fulgt vintertræningen for første gang vil mærke at det virker
God 2018 sæson.