Nyt fra Tina og Nina

Indlæg fra gruppen for piger der har lyst til at få sved på panden og samtidigt ha' det sjovt. Er du grøn i sporten eller har du cyklet lidt – eller meget for dig selv, så kom og vær med. Ingen regelmæssige vintertræningstider.
Besvar
Nina Egesborg

Nyt fra Tina og Nina

Indlæg af Nina Egesborg »

Tina og jeg afholdte møde torsdag d. 9. august før træning, hvor vi konkretiserede vores aftaler og ønsker i forhold til mødet hos Tina før sommerferien.

Vi aftalte følgende:

Opdeling i grupper
Når vi er 10 til træning deler vi i to hold – efter frihedsprincippet. Dette gælder både tirsdag og torsdag, således gælder vores gamle aftale om kun at dele om tirsdagen ikke længere. Er vi under 10 kører vi alle sammen. Så kom, så vi kan få mere stabile og homogene ture. -

Turplanlægning
Tina vil planlægge nogle ”grundruter” – én tur i hver vindretning. Formålet er, at disse ruter er kendt af alle og enhver vil kunne lave en tur på én af disse ruter, ligesom det vil gøre det nemmere at planlægge specifik træning, når strækningerne er kendte. Samtidig vil det også gøre det nemt for Tina og jeg i hverdagen, selvom vi nok fortsat skal lave nogle nye ruter.
HUSK – I er meget velkommen til at byde ind med en tur, det vil kun gøre træningen mere varieret og spændende.

Ansvarsfordeling
Her i efteråret planlægger Tina tur tirsdag, jeg torsdag. Ansvaret for at skrive på Forum følger dette princip. Vi er også her taknemmelige, hvis andre tilbyder at skrive. Hvis én af os ønsker at uddelegere ansvaret en tirsdag eller torsdag aftaler vi det med ”dagens skribent” inden vi kører ud.

Husk – charmemøde hos Lene Bak d. 27. september.

I er meget velkommen med kommentarer til ovenstående – såvel ris som ros.

De bedste charmehilsner
Tina og Nina
Anne-Grethe Schou Andersen

Re: Nyt fra Tina og Nina

Indlæg af Anne-Grethe Schou Andersen »

Hej Nina og Tina.
Super godt initiativ. Jeg synes, det lyder som en rigtig god plan :D
Nu, hvor de fleste er tilbage fra ferie, kan det jo også være, vi kan få noget i gang i weekenden, hvor vi så har mulighed for, at køre lidt længere ture.
Ha en rigtig god dag.
KH
Dorte Bächler

Re: Nyt fra Tina og Nina

Indlæg af Dorte Bächler »

Hej Tina og Nina

Tak for udate :) I gør et stort arbejde i forhold til planlægning af træning.

Tusind tak for det :)

Kh. Dorte
Besvar