Kære CP,
Så er jeg kommet på FORUM.
Som Nina har meldt ud på SMS, så kører vi i aften med mindre regnen ser ud til at indhente os. Holde øje med FORUM, inden du kører hjemmefra.
Håber vi ses
Kh
Tina
CP 09.08.18
-
Re: CP 09.08.18
Hej.
Jeg kommer - håber, det holder tørt de par timer.
Hilsen Karin.
Jeg kommer - håber, det holder tørt de par timer.
Hilsen Karin.
-
Re: CP 09.08.18
Seks Charmepiger på tur i dag: Nina E, Karin K, Karin S, Hanne, Vicky og undertegnede.
Vi valgte at køre mod sydvest, så vi kunne holde øje med de mørke skyer. Vi lagde ruten undervejs og undgik regn ☺
Vi fik trænet to typer rulleskifte, fik det til at køre godt og mærkede effekten af at ligge på hjul

En enkelt punktering undgik vi desværre ikke, men var næsten hjemme. Karin S blev og hjalp Hanne
Inden dagens træning holdt Nina E og jeg et lille møde - mere herom i indlæg fra Nina.
Tak for i aften
♀
Kh
Tina
Vi valgte at køre mod sydvest, så vi kunne holde øje med de mørke skyer. Vi lagde ruten undervejs og undgik regn ☺
Vi fik trænet to typer rulleskifte, fik det til at køre godt og mærkede effekten af at ligge på hjul
En enkelt punktering undgik vi desværre ikke, men var næsten hjemme. Karin S blev og hjalp Hanne
Inden dagens træning holdt Nina E og jeg et lille møde - mere herom i indlæg fra Nina.
Tak for i aften
Kh
Tina