Odense Orienteringsklub Inviterer til 4. afd. 5.februar 2033

MTB løbsserie på Fyn.
Besvar
Leif Svarer
Indlæg: 122
Tilmeldt: 30 jun 2020, 23:35

Odense Orienteringsklub Inviterer til 4. afd. 5.februar 2033

Indlæg af Leif Svarer »

Hej Vcupper.

Så er invitationen / Startliste klar fra Odense Orienteringsklub.

https://www.vintercup.dk/uploads/202212 ... leborg.pdf

https://www.vintercup.dk/saeson/2022-23/startliste/242

Start og mål er fra Korinthhallen, Vinkelvej 5, 5600 Faaborg

Vel mødt.
Knud Pedersen
Indlæg: 591
Tilmeldt: 29 jun 2020, 16:07
Geografisk sted: Odense SV

Re: Odense Orienteringsklub Inviterer til 4. afd. 5.februar 2033

Indlæg af Knud Pedersen »

#367 havde begge fået skifte krankboks, så der var klar til at give den gas omkring Korinth. Vi kom 17 sekunder for sent hjem, men nåede 10 poster så godkendt - indtil vi kom til spørgsmålene :roll: 3 ud af 10 rigtige - vi kunne ligeså godt have brugt en terning ;) Men heldigvis gik det bedre for #363 (Peter og Bo), som fik revanche fra sidste gang og nåede en 2. plads. Ligeledes med #365(Jan og Johnny), som fik en 4. plads. Men som Charles siger, så gælder det ikke om at vinde, men at komme før de andre i samme gruppe (#364) :D
Det er en sjov vinter disciplin, som jeg kun at anbefale alle de nye gravelkørere i klubben. Kort og hårdt, og pulsen kommer OP i de røde felter mange gange.
Bo Ravn
Indlæg: 303
Tilmeldt: 30 jun 2020, 11:45

Re: Odense Orienteringsklub Inviterer til 4. afd. 5.februar 2033

Indlæg af Bo Ravn »

Helt enig med Knud. Som debutant i denne disciplin og selv på en snekold formiddag i Korinth og skovene omkring var det stadig en sjov oplevelse at køre 4. afdeling af VinterCup. Det kan kun anbefales til klubbens gravel- og mtb-kørere. <Og ja Peter og jeg fik revancheret os for sidste afdelings pinlige resultat. I dag havde min makker husket orienteringssansen, nu skal han bare lære at klippe i det rigtige felt, når vi nu har det korrekte svar :lol: Knud I var jo endt helt i top hvis I havde brugt en terning,- omtrent :D
Venlig hilsen
Bo Ravn
formand
Besvar