Sort is

Her skrives om input om alt det der kan være med til at højne sikkerheden på landevejen, og hvor vi ellers kører.
Besvar
Bo Ravn
Indlæg: 303
Tilmeldt: 30 jun 2020, 11:45

Sort is

Indlæg af Bo Ravn »

Pas nu på derude på smalle, halvbredde eller bredde dæk. Uanset hvad er det glat og cyklen forsvinder under een før man når at blinke.

Jeg har lige fået underretning om at Carsten Martinsen (mangeårigt medlem) er styrtet på netop sort is og fået fraktur på bækken og hofte. Han ligger på Svendborg Sygehus, er ved godt mod, men kommer næppe på cyklen igen før om 6-8 mdr. Carsten ønskes god bedring.

Og så lige god jul til alle og vi ses forhåbentlig mange til nytårskur den 31.12 se under events og meld dig til. Vi sørger for tøvejr og mindre regn end sidste år.
Venlig hilsen
Bo Ravn
formand
Brugeravatar
Allan Herskind
Indlæg: 871
Tilmeldt: 30 jun 2020, 12:28

Re: Sort is

Indlæg af Allan Herskind »

Øv øv da Carsten.
Der skal sommetider så lidt til inden det går galt, og rigtig træls når det gør.
God bedring og jeg håber ikke du for mén af det.
Venlig hilsen
Allan Herskind
Vil du være med på vinderholdet?
Så kom og kør i Turbogruppen i 2024 :D
Bent Bächler
Indlæg: 296
Tilmeldt: 29 jun 2020, 19:11

Re: Sort is

Indlæg af Bent Bächler »

Øv øv øv Carsten,
Du ønskes rigtig God bedring.
Bent
Roger Oinas Larsen
Indlæg: 239
Tilmeldt: 03 jul 2020, 00:26

Re: Sort is

Indlæg af Roger Oinas Larsen »

Åh Carsten, det gør mig ondt at høre. Jeg vil ikke sige at jeg selv har været der men jeg ved at du er stærk, så du skal nok få dig kæmpet tilbage.
De bedste hilsner og god bedring.
Brugeravatar
Per Schmidt Nielsen
Indlæg: 497
Tilmeldt: 30 jun 2020, 08:09

Re: Sort is

Indlæg af Per Schmidt Nielsen »

God bedring til Carsten.

Jeg kan afsløre at det er blevet glat igen derude. Jeg måtte i asfalten i dag ude ved Blangstedgård Mølle hvor min gravelcykel pludselig forsvandt under mig. Umiddelbart var lufttemperaturen 4 plusgrader, men pludselig var vejen ren skøjtebane.

Men kun ømhed, håber jeg...
Besvar