RR - Tirsdag 31/7

Indlæg fra gruppen, hvor der køres og trænes med henblik på cykelløbsrace, så man vil være i stand til at begå sig i den allerforreste gruppe i motionsløb.
Casper Bjerring
Indlæg: 244
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00

RR - Tirsdag 31/7

Indlæg af Casper Bjerring »

Så er jeg tilbage efter dejlig ferie, er der andre der skal med på en tur :D
Michael Kjærskov
Indlæg: 415
Tilmeldt: 29 jun 2020, 20:30

Re: RR - Tirsdag 31/7

Indlæg af Michael Kjærskov »

Hvis du lover at være i "ferieform" ruller jeg gerne en tur med dig Casper :D
Michael Kjærskov

Think outside, no box required :D 🚴💨
Casper Bjerring
Indlæg: 244
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00

Re: RR - Tirsdag 31/7

Indlæg af Casper Bjerring »

Hehe.. de er i hvert fald udhvilede, men jeg kan da læse herinde at du er flyvende, så jeg er lidt bekymret :D
Jesper Andersen
Indlæg: 817
Tilmeldt: 29 jun 2020, 18:02

Re: RR - Tirsdag 31/7

Indlæg af Jesper Andersen »

Vi ses🚴🏽😄
Jesper Andersen
Henrik Bavnhøj
Indlæg: 0
Tilmeldt: 18 aug 2020, 12:36

Re: RR - Tirsdag 31/7

Indlæg af Henrik Bavnhøj »

Kommer :oops:
Allan Friis Madsen
Indlæg: 199
Tilmeldt: 05 jul 2020, 17:49

Re: RR - Tirsdag 31/7

Indlæg af Allan Friis Madsen »

Kommer med totalt flade stænger
Jonas Bendixen

Re: RR - Tirsdag 31/7

Indlæg af Jonas Bendixen »

Kommer
Jesper Andersen
Indlæg: 817
Tilmeldt: 29 jun 2020, 18:02

Re: RR - Tirsdag 31/7

Indlæg af Jesper Andersen »

8 mand var klar ved planken og Michael Kjærskov blev enstemmigt valgt til turleder. Garmin rystede sikkert en tur ud af af ærmet og så gik det over stok og sten i 92km.
Der blev også plads til et par Strava KOM angreb. Det må vi lige prøve igen en anden gang nu da vi kender segmenterne.
Ved sæsonstart proklamerede Michael at han efter ferien var klar til også at hjælpe med turleder rollen og du er hermed godkendt, Michael :lol:
Super tur og godt kørt alle mand.
Jesper Andersen
Michael Kjærskov
Indlæg: 415
Tilmeldt: 29 jun 2020, 20:30

Re: RR - Tirsdag 31/7

Indlæg af Michael Kjærskov »

Debut som turleder i RR, og jeg skal da lige love for at folk havde deres “Race face” på i dag. Som Jesper skriver blev det en Garmin “jomfru-tur” Vest/Nordvest over - mit yndlingsterræn (= altid vind og masser af Rolling Hills).
Vores hastighed mellem de planlagte intervaller var “en anelse” højere end planlagt :shock: , men hvad... så fik vi trænet lidt løbssimulering til ære for de Pedaleurs der kører Magic-cup på tirsdag. Og selvom det ikke var Regisse Bakken fik vi dog holdt stram kæde over Rostrup-, Vennekilde- og Militærbaken (+ det løse). Det blev ikke til Strava KOM’s i dag på nogle af disse “attraktive” segmenter, men lad os give det et skud en anden gang, og måske samtidig udvælge andre Strava segmenter til fremtidige træningsture. Det er god motivation og god intervaltræning :D
Tak for turen til alle mand
Michael Kjærskov

Think outside, no box required :D 🚴💨
Jon Gaarsmand
Indlæg: 40
Tilmeldt: 29 jun 2020, 15:47

Re: RR - Tirsdag 31/7

Indlæg af Jon Gaarsmand »

Tak for turen :)
Godt styret af Michael og stram kæde ført af alle... Det var hårdt - I er dælme stærke i år :)
Jeg mistede luften (på baghjulet) før Militærbakken, så hvis I undrede jer over hvor jeg blev af ved opsamling på toppen, så var det fordi jeg lige skulle pumpe lidt. Heldigvis var det en langsom siver, så jeg slap med en enkelt gang pumpe til jeg kom hjem.
Besvar