Kommer med en forholdsvis flad tur til nordfyn på 68 km, så den bliver nok omkring 20:30 inden vi er hjemme.
Der er mange af jer, jeg ikke har set i den nye sæson - kom nu frem og cykel med os - alle skal nok komme med rundt.
Ses vi?
Super 28. april
-
- Geografisk sted: Odense SV
-
Re: Super 28. april
Jamen... så kommer jeg
-
Vi ses - kommer
-
Jeg kan jo ikke bruge vejret som undskyldning, men er det ikke en lidt lang tur her til sæsonstart
Tænker jeg ta'r chancen.
Tænker jeg ta'r chancen.
Jeg Vil nok gerne med på turen idag,
-
- Geografisk sted: Odense SV
9 mand var klar til en "tonse" tur til nordfyn, hvor vi viste at super også kan køre 30+, når der samarbejdes
Troels plan er at rykke op i turbo næste gang, men mon ikke du lige skal vente et par gange
Jan kom selvfølgelig uden problemer med hele vejen rundt på de 69 km.
Thomas var dagens gæst og hans gravel træning i løbet af vinteren, ser ud til at være ganske effektiv.
I øvrigt en flot aften blandt gule rapsmarker.
Laver ingen tur i weekenden, så meld en tur ud hvis du er til en tur i supermotionstempo - der er garanteret flere, der vil med.
Troels plan er at rykke op i turbo næste gang, men mon ikke du lige skal vente et par gange
Jan kom selvfølgelig uden problemer med hele vejen rundt på de 69 km.
Thomas var dagens gæst og hans gravel træning i løbet af vinteren, ser ud til at være ganske effektiv.
I øvrigt en flot aften blandt gule rapsmarker.
Laver ingen tur i weekenden, så meld en tur ud hvis du er til en tur i supermotionstempo - der er garanteret flere, der vil med.