Søndag 27.2 kl. 9

Indlæg vedrørende weekendturene og andre ture som ikke foregår i mørke.
Jesper Andersen
Indlæg: 799
Tilmeldt: 29 jun 2020, 18:02

Re: Søndag 27.2 kl. 9

Indlæg af Jesper Andersen »

Super fremmøde. Fin disciplin rent sikkerhedsmæssigt og så er det jo bare skønt at cykle en fed rute i godt vejr.
Første halvdel i fint zone 2 og så fik nogle stykker med frit og skilte som fik pulsen op. Marcus fik sit gennembrud i dag med 2 skilte i overbevisende stil. men generelt rigtig godt kørt.
Glæder mig allerede til næste tur :D
Jesper Andersen
Michael Kjærskov
Indlæg: 402
Tilmeldt: 29 jun 2020, 20:30

Re: Søndag 27.2 kl. 9

Indlæg af Michael Kjærskov »

Tak for en super lækker tur Jesper. Det der "bæredygtighed", hvor gamle ture genbruges kan noget,- især stykket ind mod Krarup er bare super fedt :D
(Glæder mig til at udfordre Caspers 👑 og give den voll gazzz på sommercyklen en dag hvor vejene ikke ind imellem er så lumske)

Også herfra et "godt kørt af de 2 juniorer", men også dejligt at se at seniorerne med lidt list, snilde og høj kadence kan byde trods 😉 (Tænker at vi er et par stykker der siger tak for liftet Casper👍🏻)

Tak for turen til alle mand - dejligt at komme lidt væk fra kælderen... selvom den også kan noget. Se bare på Casper 💨💨💨😱
Michael Kjærskov

Think outside, no box required :D 🚴💨
Lars Rousing
Indlæg: 265
Tilmeldt: 02 jul 2020, 05:12

Re: Søndag 27.2 kl. 9

Indlæg af Lars Rousing »

Fed tur selv om jeg gik kold til sidst, 90km på tælleren er heller ikk så ring endda. Tak for godt selskab.
Jacob Hoppe
Indlæg: 160
Tilmeldt: 29 jun 2020, 16:22

Re: Søndag 27.2 kl. 9

Indlæg af Jacob Hoppe »

Tak for en hyggelig tur, godt kørt alle mand 🤙😁
Besvar