Søndag 16 januar kl 9.00

Gruppen for dem, som har klare forventninger om at kunne skærpe formen successivt gennem sæsonen, og vil træne seriøst.
Per Antoni
Indlæg: 305
Tilmeldt: 30 aug 2020, 20:19

Re: Søndag 16 januar kl 9.00

Indlæg af Per Antoni »

Og takker Michael 😊hold lige lidt øje med ham Ronny når nu han skal køre efter mio 😂😂😂
Den stor brumbasse🐝🐝
Michael Andersen
Indlæg: 114
Tilmeldt: 29 jun 2020, 19:39

Re: Søndag 16 januar kl 9.00

Indlæg af Michael Andersen »

Ja, vi må se om vi rammer Haarby :D
// Michael A
RonnySonne
Indlæg: 692
Tilmeldt: 24 aug 2020, 16:33

Re: Søndag 16 januar kl 9.00

Indlæg af RonnySonne »

Hvordan Mic A ramte Haarby, uden først at ramme planken, vides ikke :?:
Palle meldte fra til morges, det tus regnede jo også lidt :roll:
Men heldigvis havde Jan Kjeldsen fundet geden frem, Hårby blev annulleret, og en Odense runde blev kørt.
Ca 2 timer i våd luft, og gode snakke - tak for turen Jan.

R
Jan Hald Kjeldsen
Indlæg: 212
Tilmeldt: 25 aug 2020, 21:35

Re: Søndag 16 januar kl 9.00

Indlæg af Jan Hald Kjeldsen »

Fin tur ad endnu en ny sti for mig - langs Viemoserenden (beklager jeg er miljøskadet).
Ronny sørgede uden besvær for at jeg holdt pulsen oppe :lol:
Tak for godt selskab.
Michael Andersen
Indlæg: 114
Tilmeldt: 29 jun 2020, 19:39

Re: Søndag 16 januar kl 9.00

Indlæg af Michael Andersen »

Godt I havde en fin duo-tur 👍 :)
Jeg ramte Planken kl 09:02:16 pga et lille problem med luft i forhjulet.... :shock:
I var ude af syne og cyklen blev vendt i retning mod Haarby, som jeg ramte helt solo uden at få øje på LPdC baglygter i det fjerne. :) Det blev til 3 friske omgange i sporet endda med selskab af andre friske singletrackere. Herefter hjemad igen med lidt trætte ben: 81 gode km og 3 timer 52 min i sadlen blev det til.
Fortsat god søndag. :D
// Michael A
Andreas Kjeldsen
Indlæg: 34
Tilmeldt: 20 aug 2020, 17:28

Re: Søndag 16 januar kl 9.00

Indlæg af Andreas Kjeldsen »

Hej folkens. Håber I havde en god tur til Hårby. Jeg havde trimmet cykel og udstyr og troede, at jeg skulle med jer. Men efter en elendig nat med kvalme og hovedpine, tænkte jeg at jeg hellere måtte rulle en stille tur alene. Det var godt: Har netop modtaget svar fra PCR-test i går, PÅVIST.
Sådan noget shit, men så blev i da ikke smittet. I øvrigt var mine lunger kun på 50% af normalt ;-)
See you next time :-)
Mvh Andreas
RonnySonne
Indlæg: 692
Tilmeldt: 24 aug 2020, 16:33

Re: Søndag 16 januar kl 9.00

Indlæg af RonnySonne »

Michael Andersen skrev: 16 jan 2022, 15:55 Godt I havde en fin duo-tur 👍 :)
Jeg ramte Planken kl 09:02:16 pga et lille problem med luft i forhjulet.... :shock:
I var ude af syne og cyklen blev vendt i retning mod Haarby, som jeg ramte helt solo uden at få øje på LPdC baglygter i det fjerne. :) Det blev til 3 friske omgange i sporet endda med selskab af andre friske singletrackere. Herefter hjemad igen med lidt trætte ben: 81 gode km og 3 timer 52 min i sadlen blev det til.
Fortsat god søndag. :D
Hej M

Det var ØV, vi valgte noget andet grundet vejr og manglende folk at ligge i læ bag :?
RonnySonne
Indlæg: 692
Tilmeldt: 24 aug 2020, 16:33

Re: Søndag 16 januar kl 9.00

Indlæg af RonnySonne »

Andreas Kjeldsen skrev: 16 jan 2022, 17:31 Hej folkens. Håber I havde en god tur til Hårby. Jeg havde trimmet cykel og udstyr og troede, at jeg skulle med jer. Men efter en elendig nat med kvalme og hovedpine, tænkte jeg at jeg hellere måtte rulle en stille tur alene. Det var godt: Har netop modtaget svar fra PCR-test i går, PÅVIST.
Sådan noget shit, men så blev i da ikke smittet. I øvrigt var mine lunger kun på 50% af normalt ;-)
See you next time :-)
Mvh Andreas
ØV ØV Andreas, du må med om 14 dages tid...
Det blev ikke Haarby for alle idag.

Ronny
Michael Andersen
Indlæg: 114
Tilmeldt: 29 jun 2020, 19:39

Re: Søndag 16 januar kl 9.00

Indlæg af Michael Andersen »

Andreas Kjeldsen skrev: 16 jan 2022, 17:31 Hej folkens. Håber I havde en god tur til Hårby. Jeg havde trimmet cykel og udstyr og troede, at jeg skulle med jer. Men efter en elendig nat med kvalme og hovedpine, tænkte jeg at jeg hellere måtte rulle en stille tur alene. Det var godt: Har netop modtaget svar fra PCR-test i går, PÅVIST.
Sådan noget shit, men så blev i da ikke smittet. I øvrigt var mine lunger kun på 50% af normalt ;-)
See you next time :-)
Mvh Andreas
God bedring Andreas
Vi ses :)
// Michael A
Per Antoni
Indlæg: 305
Tilmeldt: 30 aug 2020, 20:19

Re: Søndag 16 januar kl 9.00

Indlæg af Per Antoni »

God bedring Andres 😎 og Michael A, husk at Pivonny er Hammerne hurtig til at finde på undskyldninger😂😂😂😂😂
Den stor brumbasse🐝🐝
Besvar