CP tirsdag 26.06.

Indlæg fra gruppen for piger der har lyst til at få sved på panden og samtidigt ha' det sjovt. Er du grøn i sporten eller har du cyklet lidt – eller meget for dig selv, så kom og vær med. Ingen regelmæssige vintertræningstider.
Besvar
Tina Dal Hansen

CP tirsdag 26.06.

Indlæg af Tina Dal Hansen »

Kære CP

Ser ud til vi får en flot sommeraften i morgen. Turen er lidt afhængig af, hvor mange vi kommer - om vi er nok til to grupper. Bliver som aftalt på 50-55 km.

Håber vi ses 🚴🌞

Kh Tina

PS Glemte i referatet at skrive datoerne for Tour de Vestfyn, som er den 12. august og Tour de Kerteminde, som er den 16. september. Håber mange vil melde til, så vi kan få nogle gode timer sammen 🚴😀
Lene Bak

Re: CP tirsdag 26.06.

Indlæg af Lene Bak »

Hejsa

Jeg kommer imorgen aften til en solskinstur.
Kh
Lene☀️
Lene Blaabjerg Sørensen

Indlæg af Lene Blaabjerg Sørensen »

Hej CP.
Jeg kommer også i morgen😎Kh Lene
Dorte Bächler

Indlæg af Dorte Bächler »

Hej Piger

Tak for sidst :)

Jeg er lidt usikker på, hvorvidt jeg når det i aften. Men jeg håber meget!

Kh. Dorte
Nina Egesborg

Indlæg af Nina Egesborg »

Hej

Vi ses. :D

Hilsen
Nina
Nina Drivsholm

Indlæg af Nina Drivsholm »

Kære alle
Jeg kommer også! kh Nina :D
Karin Søndergaard

Indlæg af Karin Søndergaard »

Jeg kommer også 🙂. Kh. Karin.
Nina Egesborg

Indlæg af Nina Egesborg »

Kære alle.

Trods VM i fodbold og endda næsten kollision med tidspunkt, hvor danskerne skulle spille, var vi alligevel 11 Charmepiger på Planken.

11 var nok til at vi kunne dele holdet i to efter de første 15 km på Dyred Banke.
De "hurtige hurtige" og hurtige hurtige hurtige :lol: 8-)

Nina D. Lene, Dorte og Hanne kørte med mig i den "hurtige hurtige" gruppe.
Nina D. kørte dog fra lidt før.

På flere af de lange strækninger med masser bakker i Tommerup, Frøbjerg og igen i Tommerup blev der givet fri og pulsen nåede op i det røde felt. Til sidst kørte vi en skiltespurt og spørg ikke hvem der vandt :D Indrømmet, jeg så det ikke. :roll:

Holdet gav udtryk for en positiv oplevelse med de to hold :P , der blev kørt jævnt samtidig med at der blev kørt med god fart, hvor vi skiftedes til at ligge i front.

Turen over Ravnebjerg, Dyred BAnke, Tommerup, Frøbjerg, Tommerup, Brændekilde og hjem var på i alt 51 km.

Mange hilsner
NIna E.
Tina Dal Hansen

Indlæg af Tina Dal Hansen »

I den 3xhurtige gruppe (Anja, Lene Blaabjeg, Helle J, Karin K, Karin S og Tina) fik vi også givet den gas 🚴😊 og vi fik øvet lidt rulleskifte. Gruppen var glad for at vi i splittede op. Dejligt at begge grupper havde en god tur ☺

På torsdag er der mange afbud. Dorte skriver ud på Forum og de fremmødte kan i fællesskab lav en tur. God tur 🚴🌞

Kh Tina
Besvar